خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: وجود فساد اداری و حقوق‌های نجومی را دلیلی بر عدم موفقیت در مواجهه با مشکلات اقتصادی است.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۸۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۲

جلال‌ فارسی کارشناس مسائل سیاسی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین در خصوص مدیریت دولت در بخش اقتصادی اظهار کرد: دولت فاقد تیم اقتصادی کارآمد و برنامه‌ریزی مناسب برای پاسخ‌گویی به مشکلات اقتصادی کشور در بخش کلان می‌باشد.

وی با اشاره به جابه‌جا شدن دوست و دشمن در روابط حاکم بر کشور تشریح کرد: تنها راه مقابله با مشکلات اقتصادی کشور احیای تولید داخلی، استفاده از ظرفیت و منابع داخلی و تبدیل قوه به فعل است حال آ‌نکه دولت آمریکا را ناجی اقتصاد کشور می‌داند.

فارسی با یادآور شدن اندیشه پوپولیستی دولت کنونی تبیین کرد: دولت یک‌بار میگوید از رکود خارج شده‌ایم و چکش کنترل تورم را بر سر مردم می‌کوبد و در جایی دیگر اظهار می‌کند که در حال مبارزه با رکود است حال ‌آن‌که مردم خصوصا جامعه علمی و دانشگاهی متوجه این سخنان ضد و نقیض دولت می‌شوند.

وی با بی‌نتیجه دانستن اقدامات دولت در بخش اقتصادی تصریح کرد: اقدامات دولت در بخش اقتصادی مانند پلیسی است که دوسر خیابان را ببندد و اجازه ورود هیچ ماشینی را به خیابان ندهد و بگوید هیچ تصادفی در این خیابان نداریم.

این مسئول وجود فساد اداری و حقوق‌های نجومی را دلیلی بر عدم موفقیت در مواجهه با مشکلات اقتصادی دانست و بیان کرد: برخی از مسئولان بیت‌المال را سهم خودشان می‌دانند و بخاطر منافع شخصی‌شان مخالف مبارزه با فساد اقتصادی هستند.

وی در ادامه نقش مردم در پیشرفت اقتصاد کشور را یادآور شد و گفت: برای پیشرفت کشور در تمام ضمینه‌ها از جمله بخش اقتصادی نظارت عمومی باید اتفاق بیافتد و مردم با در نظر گرفتن دستورات اسلام در بحث امر به معروف و نهی از منکر باید با منکر بزرگ فساد اقتصادی مبارزه کنند.

کارشناس مسائل سیاسی در خاتمه روحیه انقلابی و جهادی را محرک مردم و مسئولان معرفی کرد و گفت: مردم و مسئولان نباید فقط منافع شخصی‌شان را در نظر‌بگیرند و باید با پرهیز از اصراف و تنبلی و مصرف کالاهای خارجی به بهبود وضعیت اقتصادی کشور کمک کنند.

1101/ت30/ب

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها