شهردار نورآباد گفت:امسال و سال گذشته، 14 میلیارد و 100 میلیون تومان برای عمران و بهسازی معابر شهر نورآباد هزینه شده است.
کد خبر: ۸۷۲۶۸۹۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۹
محمد حسین ستاری در گفتگو با  خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،، با اشاره به مشکلات مالی ، نبود درآمد پایدار در شهر نورآباد و محرومیت این شهرستان گفت: با وجود تمامی موانع و مشکلات ،شهرداری سعی کرده است از حداکثر توان خود برای ایجاد محیط مناسب شهری استفاده کند.
وی همچنین وضعیت معیشتی مردم را که قادر به پرداخت مالیات و انجام ساخت و ساز نیستند عامل دیگری در کمبود اعتبار شهرداری عنوان کرد و افزود: کل ارزش افزوده و کمکی که به شهرداری شده است 36 میلیون تومان می باشد که در برابر اقدامات انجام شده ناچیز است.
شهردار نورآباد به هزینه های انجام شده در 4 ماه نخست سال 95 اشاره کرد و گفت: تاکنون 1 میلیارد و 800 میلیون تومان در مرحله آماده سازی معابر برای آسفالت و بهسازی شامل خاک برداری ، خاکریزی ،بیس و خرید آسفالت هزینه شده است.
وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از این هزینه ها برای خرید آسفالت صرف شده است گفت:تا کنون 8 هزار و 751 تن آسفالت خریداری کرده ایم.
ستاری به اقدامات شهرداری در سال 94 اشاره کرد و افزود:در یک اقدام بی سابقه سال گذشته 12 میلیارد و 300 میلیون تومان کار عمرانی در شهر نورآباد انجام و 14 هزار تن آسفالت برای معابر این شهر اجرا شد.
وی پیاده روسازی ، دال بتونی ، پل سازی و اجرای انواع جدول را اقدامات عمده شهرداری نورآباد برشمرد و گفت:همچنین امسال در تمام پارک های شهر، ست های بازی پلی اتیلن برای کودکان نصب شده است.

انتهای پیام/ف
ارسال نظرات