دهمین همایش کمیته حسابرسی شرکت های مخابرات استانهای SC2 ، SC3 و SC4 ، SC8 در زنجان و با حضور مدیران مالی و حسابرسان 16 استان و رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۰۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، دهمین همایش کمیته حسابرسی شرکت های مخابرات استانهای SC2 ، SC3 و SC4 ، SC8 در سالن کنفرانس مجموعه فرهنگی ورزشی مخابرات زنجان و با حضور مدیران مالی و حسابرسان 16 استان و با حضور مهندس برات قنبری، رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران برگزار شد.

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در دهمین همایش کمیته حسابرسی شرکت های مخابرات استانهای SC2 ، SC3 و SC4، SC8 در زنجان با اشاره به ایام پیش روی گفت: خداوند متعال را شاکرم که در روزهای پایان دهه ی کرامت در جمع همکاران حاضر شدم و انتظار داریم که برگزاری این همایش بتواند شرکت مخابرات ایران را در پیشبرد اهداف همراهی کند.

مهندس قنبری افزود: روز چهارشنبه ی هفته ی جاری مراسم « رونمایی از برنامه تحول شرکت مخابرات ایران » را در پیش داریم و در این برنامه خود را مکلف می دانیم که در عرصه ی IT حضور مثمرثمرتری داشته باشیم و با توجه به رشد امکانات در عرصه ی IT و بوجود آمدن نهضت IT در دنیا ، ناگزیر هستیم که به عنوان با سابقه ترین نهاد در عرصه ی ارتباطات در این حوزه پیشرو باشیم .

وی در ادامه با اشاره به سهم شرکت مخابرات در بازار IT اظهار داشت: در حال حاضر 50 درصد بازار متعلق به ماست و به جرأت می توان گفت که عمده فروش خوبی هستیم ولی باید با حفظ مشتریان فعلی به سمت جذب مشتری های بیشتر و جدید باشیم . چون در حال حاضر دهه ی اخیر ، اواخر بازار در دیتا خواهد بود و لازمه ی شرکت پویا و تدانمندی مثل مخابرات ، به روز بودن و ارائه ی خدمات بهتر خواهد بود و من معتقدم سرمایه ی بی نظیری در مخابرات کشور داریم و پتانسیل های موجود را بالفعل کنیم .

مهندس قنبری درخصوص ارتقاء خدمات قابل ارائه گفت : در وضعیت فعلی که در عرصه ی ارتباطات دارای رقیب هستیم و این امر ما را مجبور می کند که برای رشد بیشتر تلاش کنیم و جزو برنامه های شرکت مخابرات ایران خواهد بود که ظرفیت فعلی را به 3 برابر افزایش دهیم و برای رسیدن به این امر مهم هم می بایست گام های بلندی برداریم .

رئیس هیئت مدیره شرکت مخابرات ایران در پایان به نقش حسابرسی در شرکت مخابرات تصریح کرد: حسابرس ها نقش عمده ای را در شرکت مخابرات دارند و باید با توجه به تسلط به وضعیت مالی شرکت ، مدیران ارشد را برای تصمیم گیری و یا تغییر استراتژی و تصویب روش های جدید برای حفظ سهم شرکت در بازار همراهی کنند.

ارسال نظرات