بمناسبت دهه کرامت و سالروز ورود آزادگان:

برگزاری جشن هشتمین خورشید در زنجان

جشن هشتمین خورشید با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران به مناسبت دهه کرامت و سالروز ورود آزادگان در زنجان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۱۵
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: به مناسبت دهه کرامت و فرارسیدن سالروز ورود آزادگان برنامه‌های متنوعی را همچون سنوات گذشته در نظر گرفته است.

علی کاظمی با اشاره به اینکه مراسم غباروربی مزار شهدا یکی از برنامه‌های ایام پیش‌رو است، افزود: غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای حضرت فاطمه(س) ساعت 18 و غبارروبی و عطر افشانی گلزار شهدای حضرت معصومه(س) ساعت 17 با حضور کاروان خادمان رضوی با عنوان "زیر سایه خورشید"، خانواده‌های شاهد و ایثارگر، مسئولان بنیاد و دیگر مسئولان استانی برگزار می‌شود.

وی اظهار داشت: عطر افشانی و گلباران مزار شهدای شهرستان‌های تابعه استان و همچنین شهرها و روستاها نیز طبق برنامه‌ریزی انجام و به مقام شامخ شهدا ادای احترام می‌شود.

کاظمی در ادامه با اشاره به سخنرانی مسئولان و آزادگان استان قبل از خطبه‌های نماز جمعه تصریح کرد: سردار محسن مهدوی یکی از آزادگان سرافراز استان در نماز جمعه این هفته زنجان سخنرانی خواهد کرد. در نماز جمعه دیگر شهرستان‌ها نیز آزادگان به خاطره‌گویی و مسئولان بنیاد به سخنرانی می‌پردازند.

مدیرکل بنیاد استان زنجان با اشاره به برگزاری جشن "هشتمین خورشید" اضافه کرد: این جشن با مشارکت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان، شورای اسلامی شهر و شهرداری زنجان برپا می‌شود.

کاظمی عنوان کرد: جشن بزرگ هشتمین خورشید به مناسبت میلاد خجسته امام رضا(ع) و سالروز بازگشت آزدگان سرافراز به میهن اسلامی روز جمعه 22 مرداد ماه ساعت 20:30 در مکان سینما روباز گاوازنگ زنجان همراه با اجرای برنامه‌های شاد و متنوع برپا می‌شود.

وی گفت: در کنار برنامه‌های ذکر شده دیدار با آزدگان سرافراز استان، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در استان و شهرستان‌ها، معرفی آثار منتشر شده با موضوع اسارت به مردم پایتخت شور و شعور حسینی و ... نیز در این ایام فرخنده انجام می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان 586 آزاده سرافراز را در کارنامه افتخارات خود دارد خاطر نشان ساخت: در شهرستان زنجان 368، در شهرستان ابهر 94، در شهرستان خرمدره 27، در شهرستان خدابنده 61، در شهرستان طارم 21 و در شهرستان ماهنشان 15 آزاده سرافراز برای دفاع از میهن و همچنین حفظ ارزش‌ها به جنگ با باطل رفته‌اند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار