اثر عکاسی هنرمند ابهری از بین ۲۲۵۰ عکس توانست جایزه اول را در جشنواره ملی عکس «نگاه عمیق» به خود اختصاص دهد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۲۹
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، محمدرضا فتحی، جوان ابهری با ارسال عکس یکی از مناظر پارک پردیس ابهر، در نخستین جشنواره ملی عکس «نگاه عمیق» که به میزبانی خراسان شمالی برگزار شده بود، عنوان برترین عکس را از آن خود کرد.

گفتنی است، از بین ۲۲۵۰ عکسی که به نخستین جشنواره ملی عکس «نگاه عمیق» ارسال شده بود، ۵۰ عکس به عنوان منتخب برای بازدید عموم در نمایشگاه که افتتاحیه آن روز پنج‌شنبه ۲۱ مردادماه امسال‌ در بجنورد خراسان شمالی بود، انتخاب شدند و ۳ عکس نیز به عنوان آثار اول تا سوم معرفی شدند.

فتحی، تحصیل‌کرده کارشناسی ارشد رشته نقاشی و مدرس آموزشکده سماء ابهر است که از سال ۸۴ فعالیت عکاسی خود را آغاز کرده و با دو عکس از مناظر شهر ابهر در این جشنواره شرکت داشت. این هنرمند سال گذشته نیز در «دومین جشنواره ملی فیلم و عکس جلوه‌های آب» که در اصفهان برگزار شد، جایزه دوم بخش عکاسی خلاقه را از آن خود کرد.

فتحی علاوه بر عکاسی، نقاشی و طراحی فرش در زمینه «Digital Imaging» از شاخه‌های هنر جدید به طور جدی فعال است و سال گذشته در دو جشنواره بین‌المللی چهارمین بینال بوستون آمریکا- Boston Biennial 4 – فوریه ۲۰۱۶ و یازدهمین جشنواره و نمایشگاه بین‌المللی سالیانه ARTKUDOS آمریکا – آگوست ۲۰۱۵، در جمع فینالیست‌ها حضور داشت.

گفتنی است این عکاس طی مراسمی که هفته گذشته برگزار شد، به عنوان هنرمند شایسته استان زنجان نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

ارسال نظرات