خبرهای داغ:

طرح هجرت موجب ایجاد تقویت مبانی اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود

دانش آموز طرح هجرت 3 دالاهو گفت: طرح هجرت موجب ایجاد تقویت مبانی اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۵۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، طرح هجرت در سطح حوزه های بسیج دانش آموزی سراسر استان در حال اجرا می باشد و در این میان دالاهو با دارا بودن 13 واحد پیشگام (دبیرستان) یکی از شهرستان های موفق در این زمینه است. در همین راستا گفتگویی با سپهر رستمیان یکی از دانش آموزان شرکت کننده در طرح به عمل آمده است.


رستمیان در پاسخ گفت:غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان در ایام فراغت است که علاوه بر اینکه زمینه مهارت‌آموزی و فن‌آموزی دانش‌آموزان را فراهم می‌کند زمینه‌های بهسازی و زیباسازی فضای آموزشی را ممکن می‌کند.


بازسازی و زیباسازی مدارس از یک سو و توانمندسازی دانش‌آموزان از سوی دیگر بسترهای مناسب این طرح است که موجب شده است همه ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان برای حضور در این طرح ثبت‌نام کرده و در عرصه‌های سازندگی حضور یابند.


وی بیان داشت: دانش‌آموزان به عنوان نیروی جوان و کارآمد جامعه می‌توانند با حضور در عرصه‌های سازندگی و تلاش در راستای عمران و آبادانی کشور گام‌های موثری را بردارند.


یکی از مهم‌ترین اهدافی که برای اجرای طرح هجرت در بین دانش‌آموزان در نظر گرفته ایجاد رابطه عاطفی بین دانش‌آموزان و محیط مدارس است. هنگامی که دانش‌آموزان در نوسازی و بازسازی مدارس خود همکاری و همراهی داشته باشند نسبت به محیط علاقه بیشتری پیدا کرده و در حفظ و مراقبت آن تلاش بیشتری انجام دهند.
رستمیان گفت: براساس اهداف ارائه شده طرح هجرت موجب ایجاد تقویت مبانی اعتقادی، اجتماعی و اخلاقی دانش‌آموزان می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار