خبرهای داغ:
حجت الاسلام غلامی گفت: مسلمانان باید در زندگی از امامان معصوم (ع) به خصوص امام رضا (ع) الگو بگیرند و سبک زندگیشان رضوی باشد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۵۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام کمال غلامی روز یکشنبه در آیین جشن میلاد امام رضا (ع) که در مسجد مهدیه با حضور جمع زیادی از عاشقان و محبان امام هشتم (ع) برگزار شد، افزود: وجود بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) یک هدیه ارزشمند الهی برای مردم ایران اسلامی است که باید از آن استفاده کرد.
وی اظهار کرد: شناخت ما از امامان معصوم (ع) باید همراه با بصیرت و آگاهی باشد و امام رضا (ع) علاوه بر مقام ولایت و امامت یک چهره برجسته دینی بود که تلاش های دشمنان او با به راه انداختن مناظره های دینی و علمی گویای این مطلب مهم بود.
مسوول تعلیم و تربیت ناحیه مقاومت بسیج سپاه قصرشیرین بیان کرد: امام رضا (ع) اسوه همراهی دین و علم بود و این یک درس مهم برای پیروان آن امام بزرگوار است.
حجت الاسلام غلامی اضافه کرد که جامعه امروز به شدت نیازمند ترویج مفاهیم معنوی است که باید با معرفی سیره رضوی معنویت را به ویژه در بین نسل جوان تقویت کنیم.
اجرای مولودی خوانی و برگزاری جشن و پخش شکلات و شیرینی و شربت از سوی شرکت کنندگان از دیگر برنامه های این آیین بود.
قصرشیرین در غرب استان کرمانشاه نزدیکترین نقطه ایران اسلامی به کربلای معلا است که بیش از 186 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد و مردم این شهرستان با داشتن مذاهب مختلف اسلامی از جمله شیعه و سنی به طور مسالمت آمیز در کنار یکدیگر زندگی می کنند.
ارسال نظرات