مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان:
نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های تعاون، در ورزشگاه کارگران زنجان افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۸۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان:، مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های تعاون، در ورزشگاه کارگران زنجان افتتاح شد.

رسول احدی افزود: مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی‌های تعاون استان زنجان با حضور معاون وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی، نماینده ولی فقیه در استان زنجان، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، جمعی از مدیران، تعاون‌گران و مسؤولان شرکت‌های تعاونی شنبه در مجموعه ورزشی کارگران برگزار شد.

وی اظهارداشت: نمایشگاه توانمندی‌های تعاون که با هدف شناسایی و بهره‌برداری از امکانات دستگاه‌های اجرایی در ترویج فرهنگ تعاون و همفکری و تعامل در سیاست‌گذاری‌های اجرایی حوزه تعاون از امروز آغاز به کار کرده تا 28 مرداد ماه دایر خواهد بود.

مدیر روابط عمومی اداره کل تعاون کارورفاه اجتماعی استان زنجان تصریح کرد:غرفه‌های این نمایشگاه 70 عدد است و هدف از برگزاری آن ارائه توانمندی‌های بخش تعاون، ایجاد ارتباط بین اتحادیه‌ها و شرکت‌های تعاونی و ترویج تعاون و اقتصاد تعاونی و ایجاد تعامل و تحکیم بین بخش‌های مختلف تعاونی‌ها است.

همچنین مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان در این مراسم ضمن بیان اهداف برگزاری این نمایشگاه گفت: سیاسست‌های کلی اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری ابلاغ و در آن به نقش مردم در تحقق اهداف مورد نظر تاکید شده است.

احمد غریوی با اشاره به اینکه نقش مردم در تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بسیار مفید و موثر است، افزود: به همین منظور اداره کل تعاون بر طبق سیاست‌های وزارتخانه اقدامات متعددی را در تحقق این اهداف انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: فعالیت‌های حوزه تعاون نیازمند همدلی، همراهی و هم‌زبانی در سطح استان است تا از این طریق اقتصاد تعاونی رشد کرده و به اهداف خود دست پیدا کند.

ارسال نظرات