فرمانده سپاه كربلای استان مازندران از مزرعه تمشك شهرستان رامسر به عنوان طرح نمونه اقتصاد مقاومتی بازدید كرد.
کد خبر: ۸۷۲۶۹۸۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه رامسر، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه كربلا استان مازندران با همراه سرهنگ جعفری فرمانده سپاه رامسر و مسئول بسیج سازندگی این شهرستان از طرح نمونه اقتصاد مقاومتی كه در زمینه پرورش میوه تمشك فعالیت دارد بازدید كرد.

در این بازدید سردار بابایی ضمن ابراز خرسندی از تلاش های كارآفرین این طرح گفت: ابتكار پرورش تمشك در منطقه شمال با نگاه توسعه اقتصادی و توریستی بسیار قابل تقدیر است.

وی افزود: با توجه به اینكه این طرح با اقلیم و شرایط منطقه اشتراك دارد می توان پیش بینی كرد كه در آینده از این مورد استقبال بیشتری شود.

در ادامه مهندس مجید زمانی كارآفرین مزرعه تمشك در رامسر ضمن تقدیر و تشكر از حمایت های بسیج سازندگی سپاه اظهار كرد: در این طرح ابتكاری كه در فضای كوچكی اقدام شده است درآمد پایدار سالانه ۱۰ میلیون تومان را می توان برای آن در نظر گرفت.

وی افزود: در كنار این مورد نحوه فروش و جذب گردشگر نیز در این طرح پیش بینی شده است كه گردشگران با حضور در مزرعه برداشت تمشك را خودشان انجام دهند و از این رو نیز با فای طبیعی مزرعه آشنا شوند و استفاده كنند.

این كارآفرین بیان كرد: فروش تمشك یخ زده نیز مورد استقبال قرار می گیرد و در این مورد نیز اقداماتی انجام شده است.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها