خبرهای داغ:
با حضور جمعی از مسؤولان

فرماندهان بسیج قنوات قم گردهم آمدند

سرپرست حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) از برگزاری گردهمایی فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج قنوات قم با حضور امام جمعه قنوات در مجتمع فرهنگی و تفریحی غدیر خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۵۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی علی‌بابایی طی سخنانی با تاکید بر اینکه حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) استان قم برنامه مشخصی برای پیشبرد اهداف فرهنگی در بخش قنوات را در دستور کار خود قرار داده است، اظهار کرد: همدلی و مشارکت مسؤولان این شهر در راستای پیشبرد اهداف فرهنگی قابل تقدیر است.

وی با اشاره به اجرای طرح مودت در حوزه مقاومت بسیج شهید جلالی اضافه کرد: بر اساس این طرح فرماندهان و مربیان پایگاه‌های مقاومت بسیج به منظور افزایش انس و مودت به همراه جمعی از مسؤولان شهری از جمله حجت‌الاسلام والمسلمین علی عادل‌پور امام جمعه قنوات در مجتمع فرهنگی و تفریحی غدیر گردهم آمدند.

سرپرست حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) با تاکید بر اینکه دشمن کانون گرم خانواده‌های جامعه اسلامی را نشانه گرفته است، مطرح کرد: بسیج فعالیت‌های فرهنگی را در شهر قنوات با محوریت خانواده‌های بسیجیان دنبال می‌کند تا بتواند از ظرفیت آنها در راستای ارتباط غیر مستقیم با دیگر خانواده‌ها استفاده کند.

وی از تشکیل قرارگاه جنگ نرم در قنوات قم یاد کرد و گفت: این قرارگاه با مشارکت مسؤولان توانسته کارگروه‌های تخصصی را در قنوات ایجاد کرده و امور خود را در حوزه‌های مختلف فرهنگی و مذهبی دنبال کند.

بابایی خاطرنشان کرد: بسیج در راستای تحقق فرمایشات رهبر انقلاب اسلامی و توجه به مناطق محروم اردوگاه فرهنگی و تفریحی شهر قنوات را با بخش‌های مختلف فوتبال ساحلی، اسب‌سواری، والیبال ساحلی و پینت‌بال کودک را راه‌اندازی کرده است تا عموم مردم این شهر بتوانند از این ظرفیت استفاده کنند.

وی به آغاز فعالیت باشگاه ورزشی‌های رزمی در شهر قنوات با مشارکت اداره‌کل ورزش و جوانان استان قم اشاره کرد و ادامه داد: مسؤولان استانی باید نسبت به این شهر توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانیم به تحق اهداف مورد نظر فرهنگی در قنوات برسیم.

سرپرست حوزه شهید جلالی ناحیه امام حسین(ع) با بیان اینکه مقبره شهدای گمنام قنوات ظرفیتی برای توسعه فعالیت‌های فرهنگی در این شهر است، تصریح کرد: برای افزایش حضور جوانان و نوجوانان بر سر مزار این شهدا برنامه‌های مختلفی فرهنگی در دستور کار قرار گرفته است.

وی تشکیل مجمع نخبگان قنوات را یکی از دستاوردهای حوزه شهید جلالی برشمرد و مطرح کرد: این شهر نخبگان بسیاری را در خود جای داده است که امیدواریم بتوانیم از ظرفیت آنها بیشترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار