سرپرست فرمانداری بروجرد گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اجرای سیاست‎های اقتصاد مقاومتی پیشگام است.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۵۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج، علی کورانی‎فر بعداز ظهر امروز در جلسه مجمع بسیج این شهرستان در سالن همایش‎های فرمانداری اظهار کرد: اقدامات قرارگاه سازندگی سپاه در بخش‎های مختلف ارزشمند است.

وی عنوان کرد: مدیران دستگاه‎های اجرایی شهرستان بروجرد باید با شناسایی نقاط قدرت و ضعف این شهرستان نسبت به تقویت نقاط قوت و قدرت و تلاش در راستای رفع نقاط ضعف اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری بروجرد ریشه بسیاری از ناهنجاری‎های جامعه را در بیکاری دانست و تاکید کرد: مسؤولان باید در کنار تلاش در راستای رفع معضل بیکاری اقدامات فرهنگی را نیز در دستور کار خود داشته باشند.

کورانی‎فر ادامه داد: حضور پررنگ اقشار مختلف و به خصوص جوانان در مساجد نیازمند ایجاد جاذبه در فضای فیزیکی این اماکن معنوی و مذهبی است، همچنین رونق در مساجد نیازمند انجام اقدامات فرهنگی در این پایگاه‎های دینی است.

وی یادآور شد: همایش‎های برگزار شده با محوریت عفاف و حجاب و امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بروجرد ناکافی است، بر این اساس باید در این حوزه اهتمام بیشتری صورت گیرد.

سرپرست فرمانداری بروجرد بر ضرورت پرهیز از روزمرگی در برنامه‎ها از سوی مسؤولان دستگاه‎های اجرایی این شهرستان تاکید و تصریح کرد: این شهرستان از ظرفیت‎های متعددی برای پیشرفت برخوردار است، بنابراین باید با اتصال حلقه‎های پیشرفت به یکدیگر زمینه برای تحقق بیش از پیش این مهم فراهم شود.

کورانی‎فر بیان کرد: استان لرستان در سال‎های اخیر به واسطه اقدامات صورت گرفته در حوزه‎های مختلف به عنوان یکی از سه استان برتر کشور شناخته شده است، البته لرستان باید یکی از استان‎های نقش‌آفرین در کشور باشد.

وی با اشاره به اینکه مسؤولان دستگاه‎های اجرایی مختلف شهرستان بروجرد باید در راستای رفع مشکلات این شهرستان گام بردارند، اظهار کرد: استفاده از ظرفیت مجمع بسیج این شهرستان در این جهت ضروری است.

سرپرست فرمانداری بروجرد خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت یاد شده زمینه را برای تسریع در روند رو به رشد پیشرفت و توسعه این شهرستان فراهم می‎کند.


ارسال نظرات