در پی نامگذاری یکی از پل‎های شهر خرم‎آباد به نام خبرنگار شهید "محمود صارمی"؛ مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از شورای اسلامی شهر خرم‎آباد تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۶۰
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج،در پی نامگذاری یکی از پل‎های شهر خرم‎آباد به نام خبرنگار شهید "محمود صارمی"؛ مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان از شورای اسلامی شهر خرم‎آباد تقدیر کرد.

"فریبرز حاتمی"؛ مسئول سازمان بسیج رسانه لرستان اظهار کرد: تکریم و گرامی‎داشت شهدا در هر عرصه و زمان زمینه رجوع نسل‎های آینده را به سیره و احوالات شخصیتی شهدا فراهم می‎سازد و به تبع آن تقویت روحیه پایمردی، مقاومت و ایستادگی تا سرحد جان در قاموس و فرهنگ اجتماع نهادینه می‎شود.

وی افزود: نامگذاری معابر به نام شهدا متبرک‎کننده کوی و برزن است.

حاتمی عنوان کرد: اقدام اخیر شورای اسلامی شهر خرم‎آباد در نامگذاری پل حدفاصل منطقه اسدآبادی و میدان دانشجو در روزهایی که به نام خبرنگار شهید "محمود صارمی" مزین شده است به نام این شهید، اقدام شایسته و قابل تقدیر است و بدون تردید زمینه رضایت‎مندی آحاد مردم به‎خصوص قشر فرهیخته خبرنگار را به دنبال خواهد داشت.

وی در پایان گفت: همچنین امیدواریم در آینده نزدیک مردم عزیز شاهد نامگذاری از این دست به نام دیگر خبرنگار شهید شهرمان شهید "علیرضا حیدریان" بر تارک شهر خرم‎آباد و سایر شهرستان‎های استان باشند.

ارسال نظرات