خبرهای داغ:
با فرارسیدن ۷ شهریورماه و هفته دولت هر ساله بخش مهمی از پروژه‌های عمرانی استان همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد که براساس گزارشات اعلام شده امسال ۵۷ طرح عمرانی، گردشگری، کشاورزی و صنعتی در قم افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۰۷۸
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۲
تحویل ۱۰۲۸ واحد مسکن مهر قم به متقاضیان/ افتتاح ۵۷ پروژه عمرانی با اعتبار ۳۱۳۰ میلیارد ریالی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، با فرارسیدن 7 شهریورماه و هفته دولت هرساله بخش مهمی از پروژه‌های عمرانی استان همزمان با سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد. در این راستا ادارات و نهادهای دولتی استان قم نیز پیشاپیش از افتتاح پروژه‌ها و چند و چون آن خبر می‌دهند.

حسن صبوری با اشاره به برنامه‌های مدنظر ویژه هفته دولت از افتتاح 1028 واحد مسکن مهر در استان قم خبر داد و اظهار داشت: تعهد استان در مسکن مهر 43 هزار و 892 واحد بوده که تاکنون طی 11 مرحله بیش از 40 هزار واحد واگذار شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم تاخیر واریزی متقاضیان را عمده دلیل طولانی‌شدن اجرای پروژه در استان عنوان کرد و افزود: 2800 واحد مسکن مهر باقی مانده که تلاش می‌کنیم این تعداد نیز تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد.

وی از اجرای طرح مسکن اجتماعی پس از اتمام طرح مسکن مهر خبر داد و خاطرنشان کرد: افتتاح تعدادی از پروژه‌های راهی استان مثل محور قم- جعفریه وغیره نیز از دیگر پروژه‌هایی است که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

افتتاح 57 پروژه عمرانی در هفته دولت
سید رضا علیزاده طباطبایی برگزاری نمایشگاه سیمای امید را از شاخص‌ترین برنامه‌های استان برای هفته دولت عنوان و تصریح کرد: این نمایشگاه با حضور 55 دستگاه اجرایی استان در محل نمایشگاه‌های دائمی استان روز 2 شهریورماه افتتاح می‌شود.

مسئول روابط‌عمومی استانداری قم همچنین از افتتاح 57 طرح عمرانی با اعتباری 3 هزار و 130 میلیارد ریال خبرداد.

افتتاح 6 طرح با اعتبار 53 میلیارد ریال در بخش کشاورزی
محمدرضا طلایی رئیس سازمان جهادکشاورزی قم نیز از افتتاح 6 طرح با اعتبار 53 میلیارد ریالی در هفته دولت خبرداد و اظهار داشت: حضور در نمایشگاه سیمای امید نیز از مهم‌ترین برنامه‌ای است که سازمان جهاد کشاورزی استان در دستور کار خود دارد.

افتتاح 5 طرح صنعتی با اعتبار بالغ بر 100 میلیارد ریال از جمله‌ طرح‌هایی بود که مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان قم در هفته دولت خبر داد و گفت: 4 طرح عمرانی به ارزش 7 میلیارد و 500 ریال نیز در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.

امیر طیبی‌نژاد اجرای عملیات گاز‌رسانی به شهرک شهاب، گاز‌رسانی، راه‌اندازی پست برق و ایجاد راه دسترسی به شهرک صنعتی قنوات، تقویت ایستگاه گاز شهرک صنعتی محمود آباد را از دیگر طرح‌های هفته دولت برشمرد.

افتتاح 4 طرح گردشگری و 9 طرح آب‌و‌فاضلاب
مدیرکل میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان قم با اشاره به بهره‌برداری از 4 طرح گردشگری با اعتبار 650 میلیارد ریالی را مورد توجه قرار داد و گفت: موزه سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی، مجتمع گردشگری مهر و ماه، کارگاه آموزش صنایع دستی و گشایش رسمی خانه تاریخی یزدان‌پناه از مهم‌ترین طرح‌هایی برشمرد که در هفته دولت افتتاح می‌شود.

عیسی رضایی گفت: اعتبار پروژه‌های مطرح شده از محل اعتبارهای بخش خصوصی و کمک تسهیلاتی دولت تامین شده است.

علی جان صادق پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب قم با اشاره به  افتتاح و بهره‌برداری از 9 طرح بیان کرد: هزار  و 330 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته به این پروژه‌ها است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها