خبرهای داغ:
مصطفی احمدی
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق (ع)
مسئول مرکز بسیج دانش آموزی ناحیه امام صادق (ع) گفت : 400 نفر از خواهران و برادران در دوره آموزشی شورای مدارس پیشگام بسیج دانش آموزی مهارت های لازم را فرا گرفتند .
کد خبر: ۸۷۲۷۰۹۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در اصفهان مسئول مرکز بسیج دانش آموزی سپاه ناحیه امام صادق (ع) از برگزاری دوره آموزشی شورای مدارس پیشگام بسیج دانش آموزی ویژه خواهران و برادران در اردوگاه شهدای درچه خبر داد و گفت : در این دوره ها 400 نفر آموزش های لازم را در موضوعات نظامی ، تربیتی ، اخلاقی و عقیدتی فرا گرفتند .

 

مهدی خرم گفت : هدف از اجرای این دوره ها ارتقای سطح فکری و مهارتی دانش آموزان بسیجی می باشد تا بتوانند از ظریفت ها و استعداد های درونی خودشان جهت حفظ ارزشهای دینی و مذهبی در مدارس پاسداری کنند و ما بتوانیم نیروهای تراز انقلاب اسلامی را ساماندهی کنیم .

 

وی گفت : در این دوره ها به فراگیران آموزش های از قبیل کار تشکیلاتی ، آشنایی با نظام ولایی ، وظایف شورای بسیج مدارس ، کلاس های عقیدتی سیاسی و احکام تعلیم داده شد که 200 نفر از خواهران و 200 نفر از برادران بسیجی شرکت داشتند .

 

وی در ادامه افزود : در پایان این دوره ها دانش آموزان بسیجی به گلستان شهدا اعزام و راویان دفاع مقدس به بیان خاطرات و سیره شهدا پرداخته و فعالیت های ورزشی ، فرهنگی و تفریحی نیز از دیگر برنامه های این دوره بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها