خبرهای داغ:
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت:امسال نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را داشتیم و ما آمادگی لازم جهت هر گونه اطلاعات و اخبار در زمینه فروش مواد مخدر و سرقت را از طرف مردم داریم.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۲۴
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از گنبد فرمانده نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: وظیفه‌ی نیروی انتظامی ایجاد امنیت برای شهروندان و احساس امنیت به عهده شما خبرنگاران است

محمد علی عسکری افزود: فعال شدن دوربین‌های مدار بسته در سطح شهرستان و اجرای پارک‌بان از عوامل مهم در برقراری امنیت در شهرستان است که متأسفانه از سال‌های قبل این برنامه‌ها در دستور کار شهرداری بوده ولی هنوز به مرحله اجرا در نیامده است

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته به طور موقت پارک‌بان اجرا گردید ولی به دلیل ناموفق بودن کار تعطیل شد. و در حال حاضر یک ماهی است که این عمل به صورت آِزمایشی در حال اجرا است که با وجود وضعیت نامناسب، عدم تابلوهای مورد نیاز و عدم تبلیغات گسترده به نظر می‌رسد موفقیت حاصل نشود.

عسکری تصریح کرد: پیشگیری از جرایم از وضایف اصلی نیروی انتظامی است که مهم‌ترین آن پیشگیری از سرقت می‌باشد و خوشبختانه در چند سال اخیر هر سال وضعیت جرایم بخصوص جرایم خشن رو به کاهش می‌رود و طی 5 ماه اول سال جاری سرقت‌های بزرگ 7 درصد، سایر سرقت‌ها 20 درصد و در مجموع تمام سرقت‌ها 15 درصد نسبت به سال گذشته کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: از ابتدای سال تاکنون هیچ سرقتی به انس و زورگیری در شهرستان وجود نداشته و نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 15 درصد کاهش یافته است.

فرمانده نیروی انتظامی گنبدکاووس خاطر نشان کرد: طی 20 روز گذشته دو چاقو کشی در سطح شهرستان صورت گرفت که ناخواسته منجر به قتل گردید و در این دو رابطه 4 نفر دستگیر و آلات قتل توقیف و ظبط شده‌ است.

وی در بحث مواد مخدر بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون 50 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده و در زمینه کشف سلاح نسبت به سال گذشته 20 درصد افزایش کشف داشتیم

عسکری اضافه کرد: پلیس فتا در شهرستان گنبد تشکیل شده و فعالیت آن در شرق استان می‌باشد که اقدامات خوبی در این حوزه صورت گرفته و ما توانستیم با همکاری پلیس فتا کلاه بردار 120 میلیون تومانی را دستگیر نمائیم.

وی افزود: کلاس های آموزشی فضای مجازی در مدارس و مساجد توسط این پلیس در حال برگزاری است و با توجه به این که کلاه برداری در فضای مجازی رو به افزایش است ضرورت دارد خانواده‌ها و فرزندان آنان آموزش‌های لازم را در این مورد داشته باشند.

عسکری ادامه داد:‌ امسال نسبت به سال گذشته 33 درصد افزایش دستگیری خرده فروشان مواد مخدر را داشتیم و ما آمادگی لازم جهت هر گونه اطلاعات و اخبار در زمینه فروش مواد مخدر و سرقت را از طرف مردم داریم.

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان گنبدکاووس گفت: ایجاد امنیت برای مردم از اولویت های کار ما است و با توجه به ارزیابی‌های انجام شده از مردم در سه ماه اول سال جاری، 74 درصد از مردم نسبت به نیروی انتظامی احساس رضایت و نسبت به شهر خود احساس امنیت داشته‌اند

ابوالفضل تیموری افزود: سه بخش در تماس‌های 110 وجود دارد یکی ماموریت فوری، دیگری ماموریت با زمان مناسب و آخری مراجعه حضوری که از ابتدای سال تاکنون قریب به 18 هزار تماس با 110 نیروی انتظامی گرفته شده است

وی ادامه داد: 45درصد از فوت شدگان تصادفات راکبین موتورسیکلت هستند و نیاز است قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و در هنگام رانندگی از کلاه کاسکت استفاده نمایند.

انتهای خبر/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها