خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ولیعصر(عج) خوزستان در باغملک

اقتصاد مقاومتی مبنای اقتصاد کشور است/ محصولات هر شهرستان باید برند و معرف اشتغال آن شهر شود

سردار شاهوارپور گفت: برای برون رفت از محاصره اقتصادی ، نگاه ما باید به درون باشد .
کد خبر: ۸۷۲۷۱۴۷
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از باغملک فرمانده سپاه ولی عصر(عج) خوزستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در  خصوص تحقق شعار اقدام و عمل گفت: برای برون رفت از محاصره اقتصادی ، اقدامات شکننده و تحریم هایی که استکبار جهانی به ناحق علیه جمهوری اسلامی انجام دادند نگاه  ما باید به درون باشد و با استفاده از توانمندی های خودی و ظرفیتی که مردم و جوانان ما دارد اقتصادمان را پویا کنیم.

اقصادی مقاومتی مبنای اقتصاد کشور است

سردار شاهوارپور اقصادی مقاومتی را مبنای اقتصاد کشوردانست و افزود: اقتصاد مقاومتی با همت آحاد مردم ، پشتیبانی دولت و نهاد های متولی موفق می شود که  در سه سال اخیر در خصوص اقتصاد مقاومتی سپاه با استفاده از ظرفیت بسیج اقدامات خوبی  انجام داد که مورد اقبال مردم به خصوص در شهرهای کوچک و روستا قرار گرفته است.

وی بیان داشت : در بحث اقتصاد مقاومتی تاکید ما بر اقتصاد خرد و خانگی است که هم در صنایع کوچک خانگی و هم در تولیدات کشاورزی به خودکفایی و اشتغال کمک کند و تولید را بالاببرد و در همین راستا وام هایی برای کارآفرینان پیش بینی شده است.

معرفی محصولات هر شهرستان بعنوان برند و معرف اشتغال آن شهر

فرمانده سپاه ولی عصر (عج) با بیان بحث برندسازی محصولات شهرستان ها گفت : در راستای فرامین مقام معظم رهبری در سال ۹۵ تلاش ما توسعه کار بود که در این خصوص آموزش ، واگذاری اعتبارات ، منطقه ای کردن کاراگاه های تولیدی را سر فصل اقدامات خود قرار دادیم.

وی با اشاره به اینکه  هر شهرستان با یک برند و کار تولیدی معرفی شود گفت: در دیگر استان ها شهرستان را با تولیدات شان می شناسند و هر شهرستان یک محصول دارد که معرف آن است ولی در استان ما این موضوع خوب کار نشده و تلاش ما برندسازی و معرفی محصول هر شهرستان بعنوان معرف اشتغال آن شهر با کمک مسئولین و ائمه جمعه است .


سردار شاهوارپور بیان داشت : آمریکا و اروپایی ها در پی ده سال اخیر در حوزه پیشرفت جمهوری اسلامی اقداماتی انجام دادند و به علت اینکه جوانان فهیم و پویای ایرانی در زمینه تولید علم پیشرفت زیادی انجام دادند به جرم تحقیقات هسته ای جمهوری اسلامی را  تحریم همه جانبه کردند.

وی عنوان کرد:  جمهوری اسلامی به دنبال بمب هسته ای نبود اما چون علم هسته ای یک علم پیشرفت است و کشوری که به آن دست پیدا کند در صدر  کشورهای پیشرفته علمی قرار دارد در حوزه تحقیقات و آزمایشگاهی برای نیازمندیهای غیرهسته ای مانند پزشکی و کشاورزی اقداماتی انجام دادند که دشمن کشور ما را تحریم کرد .

برجام ثابت کرد نباید به استکبار اعتماد کنیم

فرمانده سپاه خوزستان ادامه داد : جمهوری اسلامی در برخورد با تحریم خویشتن داری کرد و رهبر معظم انقلاب که  اقتدار نظام و پیشرفت کشور مد نظرشان بود با درایت برخورد کردند.

وی با بیان اینکه مذاکرات هسته ای را خود آمریکا پیشنهاد داد و جمهوری اسلامی پذیرفت گفت : در مذاکرات هسته ای مقام معظم رهبری نرمش قهرمانانه را به مسئولین توصیه کرد که آمریکا با مذاکره و امضای قرارداد برجام به تعهدات خود عمل نکرد  و این تجربه شد که نباید به استکبار اعتماد کنیم و متکی شویم زیرا اقدامات آنها پر از دروغ و فریب بود.

برگشت پول بیت المال از مطالبات جدی مردم است

سردار شاهوارپوردر پایان پاکدستی و سلامت مسئولین یکی از موضوعات مهمی دانست که مقام معظم رهبری بر آن تاکید داردو گفت: عده   قلیلی دنبال سواستفاده بودند و حقوق نجومی را برای خود لحاظ کردند که توسط مسئولین و با تاکید رهبربا آنها  برخورد می شود و برگشت پول بیت المال از مطالبات جدی مردم است و حتما باید با آنها برخورد شود تا کسی در آینده فکر تعرض  به بیت المال به سرش نزند.

قسمت پیوست‌ها

ارسال نظرات
پر بیننده ها