خبرهای داغ:
نشست سیاسی کارکنان پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه با حضور مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج)
کد خبر: ۸۷۲۷۱۵۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهین شهر،سرهنگ ناصر بهرامی مسئول معاونت سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) با حضور در جمع کارکنان پایور و وظیفه ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه ضمن تبریک ولادت حضرت امام رضا علیه الاسلام و روز مقاومت اسلامی بیان داشت:طبق گزارش سالانه پنتاگون و اندیشکده های فکری امریکا،قدرت ایران در پسا برجام نه تنها ضعیف نشده بلکه قویتر از قبل نیز شده است.وی افزود: طبق اذعان  غرب ایران در پسا برجام به دو قدرت بزرگ دست یافته است که شامل: قدرت موشکی بالستیک و قدرت سایبری است.

سرهنگ بهرامی تاکید نمود امریکا با هدف گسترش تضادهای قومی و مذهبی در صدد تقویت قدرت خود در منطقه است در همین راستا جنگ پیچیده و ترکیبی را در منطقه به راه انداخته است.

مسئول سیاسی سپاه صاحب الزمان(عج) با تشریح اهداف امریکا از به راه انداختن جنگ در منطقه ویژگی های این جنگ پیچیده و ترکیبی را شامل:1- امنیتی بودن2- ایدئولوژیکی بودن 3-تعدد بازیگر 4- تنوع تهدیدات و محدود نبودن زمان و مکان آن دانست.

وی ادامه داد این جنگ ترکیبی می تواند با فشار اقتصادی نیز همراه باشد که تنها راه مقابله با آن طبق رهنمود های مقام معظم رهبری مد ظله العالی اقتصاد مقاومتی است و اگر اقتصاد مقاومتی در کشور ایجاد نشود این فشار بیشر خواهد شد.

در پایان این نشست سیاسی به تعدادی از سوالات حضار توسط مسئول سیاسی سپاه استان پاسخ داده شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها