بخشدار مرکزی مطرح کرد؛

روستاها نقش مهمی در اقتصاد مقاومتی دارند

بخشدار مرکزی خاتم، رویکرد دولت تدبیر و امید در بحث توسعه روستاها را ناشی از تئوری های جدید مدیریت دولتی و برخواسته از شرع مقدس اسلام و انقلاب دانست و بر نقش این مناطق در اقتصاد مقاومتی تاکید کرد.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۷۳
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم؛ محمد کاظمی نسب در نشست کمیته فرعی توسعه عمران روستایی هدف از تشکیل این کمیته را هماهنگی بیشتر در اجرای طرحهای عمرانی بخش مرکزی عنوان و بر ضرورت تکریم مردم شریف روستاها با ارایه دقیق، صحیح و سریع خدمات تاکید کرد.

وی افزود: باید با هم اندیشی و همکاری یکدیگر مسائل و مشکلات موجود در روستاها را بررسی و راهکاری اساسی جهت مرتفع شدن مشکلات در نظر گرفته شود.

بخشدار مرکزی رویکرد دولت تدبیر و امید را در بحث توسعه روستاها رویکردی ناشی از تئوری های جدید دانست و نقش روستاها را نقشی مهمی در اقتصاد مقاومتی دانست.

کاظمی نسب روستاها را منشاء تولید خواند و رفع مشکلات آنها را در این زمینه ضروری دانست و یادآور شد: روستاها به عنوان مرکز تولید در راس امور قرار دارد و می طلبد تا با نگاه ویژه به آنها در رفع مشکلات آنها اقدامات لازم صورت پذیرد.

جلسات کمیته توسعه روستایی با موضوع بررسی مسایل و مشکلات عمرانی روستاهای شهرستان در راستای رفع سریعتر مشکلات آنها برگزار شد.

ارسال نظرات