به منظور آشنایی کارکنان ناحیه روح الله یزد با ابعاد شخصیت حضرت امام خمینی(ره)؛یک دوره کلاس توسط سیاسی ناحیه روح الله یزد در حال برگزاری می باشد.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۸۹
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۱۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد؛مسئول سیاسی سپاه الغدیر یزد در این نشست گفت:حضرت امام خمینی (ره) انسان به تمام معنا عارفی بودند و برای پی بردن به این موضوع نیز کافی است چهل حدیث امام (ره) را مطالعه نمایید.

وی افزود: امام یکی از شاگردان ممتاز حضرت آیه ا... شاه آبادی بودند.حضرت امام(ره) دارای نفس مطمئنه بودند.حاج احمد آقا نقل می کنند در زمان جنگ تحمیلی و حملات هوایی عراق به ایران پناهگاهی در دل کوه برای ایشان آماده کرده بودند تا در مواقع خطر ایشان را به این پناهگاه ببرند ولی ایشان هیچگاه به این پناهگاه نرفتند و حتی موشکهایی نزدیک جماران به زمین اصابت می کرد که در یکی از حملات آنقدر نزدیک بود که خیلی تکان شدیدی داشت ولی حضرت امام (ره) اصلاً از جایشان تکان نخوردند و همینطور مشغول دعا خواندن بودند.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد:حضرت امام(ره)تا آخر ایستاده اند به خاطر اینکه از نظر معنوی بسیار قوی بودند.از نظر بُعد رفتاری مقام معظم رهبری(مدّ ظله العالی) می فرمایند بعد از پیامبران و ائمه معصومین(ع)شخصیت حضرت امام (ره) متمایز با شخصیت بقیه اشخاص است و در خصوص نظم و انضباط حضرت امام (ره)، نقل است که خادمین ایشان از طریق اعمال ایشان متوجه می شدند که چه ساعتی است.

ارسال نظرات