امام جمعه تفت دربازدید از کلاس حفظ طرح رحله 2 در دیزران:
حجت الاسلام غفوری:بهترین راه نجات از مفاسد اخلاقی و اجتماعی پناه به قرآن بردن است و حفظ و تلاوت قرآن وسیله‌ای برای فهم و درک معانی و مفاهیم قرآن می‌باشد.
کد خبر: ۸۷۲۷۱۹۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۳۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از تفت؛ حجت‌الاسلام محمدعلی غفوری، امام جمعه تفت در بازدید از کلاس حفظ طرح رحله ۲ واقع در روستای دیزران از توابع شهرستان تفت ضمن بیان نکاتی اخلاقی اظهار کرد: کسی که حافظ قرآن باشد زیارت او واجب است و من دست یکایک شما را می‌بوسم.
وی با اشاره به حدیث پیامبر (ص) که هر گاه آشوب‌ها چون شب تار شما را فرا گرفت به قرآن تمسّک جویید، زیرا قرآن شفیعی است که شفاعتش پذیرفته است، گزارش بدی‌ها را می‌دهد و گفته او تصدیق می‌شود افزود: بهترین راه نجات از مفاسد اخلاقی و اجتماعی پناه به قرآن بردن است و حفظ و تلاوت قرآن وسیله‌ای برای فهم و درک معانی و مفاهیم قرآن می‌باشد.
حجت‌الاسلام سید علیرضا امامی، کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی تفت نیز در این نشست گفت: روستای دیزران از توابع بخش گاریزات شهرستان تفت و در فاصله ۹۰ کیلومتری شهرستان تفت واقع شده است.
وی ادامه داد: تعداد شرکت کنندگان طرح رحله ۲ در این روستا ۳۰ نفر که مشغول به حفظ ۴ جزء قرآن کریم (اجزاء ۲۱ الی ۲۵) در تعطیلات تابستان می‌باشد.
حجت‌الاسلام امامی گفت: این طرح از ۱۸ تیر ماه آغاز و تا ۱۱ شهریور ماه به صورت شبانه روزی ادامه دارد همچنین علاوه بر حفظ با مفاهیم و تفسیر آیات نیز آشنا می‌شوند.
حجت‌الاسلام متوسل، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تفت نیز در این نشست اظهار کرد: خدا را شاکریم که توفیق حضور در جمع شما حافظان عزیز را به ما داد و این افتخار بزرگی برای ما محسوب می‌شود.

ارسال نظرات