مجموعه گردشگری پل معلق پیش قدم در اجرای برنامه‌های فرهنگی است

مجموعه گردشگری پل معلق از جمله مجموعه‌هایی است که در اکثر مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی توانسته است با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری در خدمت مردم این شهرستان و گردشگران باشد اما در اکثر این برنامه‌ها جای مسئولین فرهنگی شهرستان خالی بود.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۰۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و در آستانه میلاد باسعادت امام رضا(ع) جشن باشکوهی به همت مجموعه گردشگری پل معلق در محوطه این مجوعه برگزار شد.

این مراسم که با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری همراه بود موجب ایجاد فضایی شاد و معنوی در بین مسافران ورودی به این مجموعه و مردم این شهرستان شد.

مجموعه گردشگری پل معلق از مهمترین مجموعه‌هایی است که در سال جاری علاوه بر جذب گردشگران زیاد به این شهرستان با اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری جای خود را در بین مردم این شهرستان و مسافران ورودی باز کرده است چرا که در اکثر مناسبت‌های فرهنگی و مذهبی این مجموعه توانسته است با اجرای برنامه‌های شاد فرهنگی و هنری در خدمت مردم این شهرستان و گردشگران باشد.

از جمله برنامه های اجرا شده در این مراسم می‌توان به اجرای زنده گروه سرود نسیم ولایت که به همت جمعی از نوجوانان این شهرستان تشکیل شده و اجرای گروه نمایشی با عنوان مشکلات استفاده از شبکه‌های اجتماعی و همچنین هنرنمایی با تقلید صداهای مختلف، اشاره کرد که با استقبال خود مردم مواجه شد.

همچنین در این برنامه حجت الاسلام رضایی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مشگین‌شهر در وصف امام رضا (ع) بیاناتی را عنوان کرد و در کنار آن مولود‌خوانی در وصف امام رضا (ع) اجرا شد.

با توجه به اینکه 17 مرداد ماه به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده است در این برنامه به همت مدیر عامل مجموعه گردشگری پل معلق از اصحاب رسانه فعال در عرصه گردشگری تجلیل به عمل آمد.

در پایان برنامه نیز با اجرای مراسم قرعه کشی به سه نفر از حاضرین که هم‌نام با امام رضا (ع) بود مبلغ سه میلیون ريال هدیه پرداخت شد.

حسین عباس نیا مدیر عامل پل معلق در حاشیه مراسم گفت: به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت و میلاد امام رضا (ع) برای سه روز متوالی در این شهرستان برنامه‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود به طوری که علاوه بر اجرای برنامه فرهنگی هنری بعد از نماز مغرب و عشاء فیلم سینمایی رسوایی 2 به صورت رایگان در سینما رو باز این مجموعه گردشگری اکران می‌شود و فردا نیز فیلم سینمایی زاپاس به صورت رایگان بعد از نماز مغرب و عشاءدر این مجموعه گردشگری اکران می‌شود.

همزمان با سالروز میلاد امام رضا (ع) مراسمی دیگر در پایگاه فرهنگی این شهرستان واقع در پارک مهر برگزار می‌شود.

 
 
 
 

ارسال نظرات