حجت الاسلام جوادی:

دختر مایه برکت و نعمت الهی در خانواده‌هاست

حجت الاسلام جوادی گفت: دختر مونس انسان است و هر قدمی که برمی‌دارد مبارک است لذا خوشحال کردن دختر از هزار حج عمره و جهاد بهتر و بالاتر است.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۱۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مشگین شهر، جشن میلاد حضرت معصومه (س) و دهه کرامت به همت حوزه حضرت خدیجه (س) در محل تالار اندیشه شهرستان برگزار شد.

در این مراسم که به حضور بانوان برگزار شده بود حجت الاسلام جوادی به نقش و جایگاه دختران در جامعه و منزل پرداخت و گفت: دختران، حسنه‏‌اند و پسران نعمت و (روز قیامت) براى حسنه پاداش داده می‌شود و از نعمت سؤال خواهد شد و اگر در خانواده‌ای که در ان دختر وجود دارد گناهی صورت گیرد وجود آن دختر تمام گناهان را دفع می‌کند.

وی افزود: در هر منزلی که اولین فرزند آن دختر باشد آن منزل همیشه پر نعمت خواهد بود و بدبختی در آن جایی نخواهد داشت اما متاسفانه در جامعه امروزی برخی از خانواده‌ها سایه وجود دختران را سنگین دانسته و معمولاً در آرزوی پسر هستند و از نعماتی که با وجود دختر بر خانواده سرازیر می‌شود غافل هستند.

وی خاطر نشان کرد: دختر مونس انسان است و هر قدمی که برمی‌دارد مبارک است لذا خوشحال کردن دختر از هزار حج عمره و جهاد بهتر و بالاتر است.

حجت الاسلام جوادی گفت: در هر خانه‌ای که دختر در آن باشد فرشتگان بر ان منزل نازل می‌شوند و هر منزلی که فرشته در ان باشد شیطان جایی نخواهد داشت لذا وجود دختر بر هر خانه و خانواده‌ای نعمتی است که باید قدر ان دانسته شود و در مقابل آن از خداوند شکر گذاری کرد.

بخش‌های دیگر این مراسم با اجرای گروه تئاتر، قرائت شعر در وصف دختران، اهدای جوایز و ... ادامه یافت.

 
 
 
 

ارسال نظرات