خبرهای داغ:
مراسم بزرگداشت حماسه 26 مرداد پاوه با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین، بسیجیان شهرستان و مسئولین برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۲۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۸
فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از پاوه اظهار کرد: بزرگداشت حماسه 26 مرداد پاوه با حضور جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ، بسیجیان شهرستان و مسئولین برگزار می شود.

سرهنگ بهشتی راد ضمن گراميداشت سالروز اين حماسه افزود:به مناسبت سي و هفتمین سالگرد حماسه شكست حصر پاوه و بزرگداشت فرماندهان و 640 شهيد والا مقام اين شهرستان امسال همچون سنوات قبل، مراسمي با حضور مسوولان كشوري و استاني در پاوه برگزار می شود.

وی گفت: بدون شک حماسه 26 مرداد پاوه با صدور فرمان تاريخي امام (ره) كه امید دشمنان به سقوط انقلاب اسلامی را به یأس مبدل کرد، حادثه‌ای مهم در تاریخ تحولات انقلاب اسلامی را رقم زد.
بهشتی ادامه داد: سردار فضلی جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنران‌ کشوری این مراسم است و مسؤولان استانی نیز حضور دارند.
فرمانده سپاه ناحیه شهرستان پاوه از حضور خانواده‌های شهدای مدافع حرم کشور در این مراسم خبر داد و بیان کرد: در این مراسم از شخصیت‌های کشوری، سپاهی، خانواده شهداء دعوت شده است.
وي با بیان اینکه در این روز از مردم همیشه در صحنه این شهرستان برای حضور در اين مراسم در روز دوشنبه دعوت به عمل می آورد گفت: به همين مناسبت سپاه ناحيه پاوه درآستانه سالروز حماسه 26 مرداد پاوه سوئیت‌ها و اتاق‌های اطراف یادمان در راستای رفاه حال خانواده‌های شهدا و خادمان شهدا افتتاح می‌شود.
فرمانده سپاه پاوه تصريح كرد: سپاه ناحيه پاوه برای حضور گسترده وهمه جانبه مردم در اين مراسم، بر خود واجب می داند با دعوت از مردم شريف پاوه دراجتماعی گسترده بار دیگر ضمن نگه داشتن نام و یاد شهدا ، تجدید میثاقی دوباره با آرمانهای امام راحل و شهدا کنند
 


ارسال نظرات