مدیر کمیته امداد امام(ره)پارس آباد خبر داد
مدیر کمیته امداد امام(ره) شهرستان پارس آباد گفت:امسال بیش از 5میلیارد و 418 میلیون ریال برای مددجویان اصلاندوز خدمات ارائه شده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۵۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، "ارشد سعادتی" در مراسم اهدای جهیزیه به خانواده های مددجوی کمیته امداد اصلاندوز به عملکرد پنج ماهه اول امسال پرداخت و گفت:بیش از پنج میلیارد و 418 میلیون ریال در بخشهای مختلف به خانواده های تحت پوشش کمیته امداد امام (ره)خدمات ارائه شد.

وی با بیان اینکه در این مدت حدود 9 فقره کمک جهیزیه به ارزش 20 میلیون تومان به زوجهای خانواده مددجو اهدا شده است افزود:در مدت 5 ماهه امسال برای 472 خانوار با جمعیت 935 نفری مبلغی بالغ بر یک میلیارد و 652 میلیون ریال حقوق پرداخت کردیم.

مدیر کمیته امداد امام(ره)پارس آباد تعداد روستاهای تحت پوشش کمیته امداد را 60 روستا عنوان کرد و گفت:انواع وسایل منزل از جمله بخاری گازی،یخچال و کولر آب به ارزش بیش از 14 میلیون تومان به مددجویان اهدا شده است.

سید عباس مینایی بخشدار اصلاندوز هم در این مراسم با بیان اینکه خدمت به نیازمندان و یاری کردن افراد محتاج حتی در سفارش بزرگان نیز وجود دارد اظهار کرد: بدون شک دست‌گیری و حمایت از نیازمندان موجب رضایت خداوند از بندگان انجام دهنده این امورات خیر خواهد شد.

وی اطلاع رسانی خدمات و عملکرد کمیته امداد به مردم را لازم و ضروری برشمرد و افزود:نهاد كميته امداد امام‌، با صدور حكم پرخير و بركت و تاريخي حضرت امام خميني‌(ره‌)، بمنظور تحقق بخشيدن به اهداف عاليه نظام جمهوري اسلامي ايران و ولايت فقيه در حمايت و امداد محرومان و مستضعفان و خودكفا كردن آنان‌، تأسيس شد.

بخشدار اصلاندوز همچنین بلاتکلیفی شاخه فرعی اصلاندوز و ساختمان آن را یکی از مشکلات بخش دانست و تصریح کرد:امیدواریم هر چه سریعتر اداره کمیته امداد اصلاندوز که یکی از مطالبات اصلی مردم و مددجویان تحت پوشش این بخش است حل شود.

ارسال نظرات