مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه وليعصر(عج)خوزستان در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه

سپاه در راستاي خدمت رساني به مناطق محروم پيشتاز است

حجت الاسلام شفيع زاده گفت: سپاه در راستاي خدمت رساني به مناطق محروم همواره پيشتاز بوده اما برخي ناآگاهان قصد تضعيف اين نهاد را دارند.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۶۲
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام غلامرضا شفيع زاده  در نشست هم انديشي با اصحاب رسانه استان كه در مجتمع فجر سپاه در اهواز برگزار شد به فعاليت هاي سپاه در راستاي خدمات رساني به مناطق محروم اشاره كرد و گفت: متاسفانه باتوجه به اين كه بسيج و سپاه در سال هاي اخير در زمينه محروميت زدايي بخصوص در خوزستان اقدامات موثري را صورت داده اما بازهم برخي هجمه هايي را عليه سپاه و بسيج به راه انداخته اند.

وي بيان كرد: بسياري از خدماتي كه سپاه استان در راستاي محروميت زدايي ارائه مي دهد بازتاب پيدا نكرده و مردم از اين اقدام ها بي اطلاع هستند.

حجت الاسلام شفيع زاده گفت: در زمان حاضر بسيج سازندگي، بسيج دانشجويي و قرارگاه خاتم در جهت محروميت زدايي در سطح استان اقدام هاي شايسته اي را انجام داده و در دستور كار دارد اما اين اقدام ها از چشم برخي ها دور مانده و نياز است در اين زمينه اطلاعات بيشتري را در اختيار عموم قرار دهيم.

وي با تبريك 17مرداد روز خبرنگار ، خبرنگاري را يكي از مشاغل سخت و زيان آور توصيف كرد و گفت: شايد خيلي از عموم مردم با مسائل و مشكلات اين حرفه حساس آشنايي نداشته باشند اما باتوجه به اين كه جهان در حال تبديل شدن به يك دهكده جهاني است حرفه خبرنگاري بيش از گذشته مورد توجه قرار دارد.

وي افزود: يكي ازمسائلي كه بايد به آن به صورت ويژه توجه شود تفاوت رسانه هاي كشور با خارج كشور است چرا كه نظام اسلامي ما داراي ارزش هاي انقلابي بوده كه همواره بايد به اين ارزش هاي ديني و انقلابي در انعكاس اخبار توجه شود.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه وليعصر(عج)خوزستان ادامه داد: يكي از اقدام هاي موثر رسانه ها افشاي فيش هاي حقوقي غيرمعمول برخي مديران بود كه همه را بر آن داشت كه به صورت جدي با آن برخورد شود.
وي بيان كرد: برخي از مسائل نياز است كه بازتاب گسترده اي در بين عموم پيدا كند چرا كه تاثيرگذاري آن بسيار بالا بوده و مي تواند از انحراف ها و اقدام هاي ناشايست جلوگيري كند.

حجت الاسلام شفيع زاده ادامه داد: حقوق هاي نامتعارف در نظام اسلامي ما بايد به گونه اي كنترل شود كه ديگر فردي دهها برابر يك كارگر در هر سمتي كه باشد حقوق دريافت نكند اما متاسفانه شرايطي ايجاد شده است كه خيلي ها گمان مي كنند كه حقوق دو ميليارد ريال غيرمعمول نيست.
در اين مراسم كه سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه وليعصر(عج)خوزستان حضور داشت از خبرنگاران فعال استان و خبرنگاران خبرگزاري بسيج در هنديجان، باغملك و دزفول تجليل به عمل آمد.
بسیج سازندگی خوزستان
ارسال نظرات
آخرین اخبار