مراسم افتتاحیه پایگاه ریحانة النبی در روستای کریم آباد اردل استان چهار محال و بختیاری با حضور مسئولین، اقشار مختلف مردم و بسیجیان برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۶۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۱
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، و به نقل از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار هوشنگ جمشیدی، فرمانده سپاه ناحیه اردل در آئین افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج ریحانه النبی روستای کریم آباد، به تشریح آسیب ها و پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی پرداخت.

وی گفت: شکل گیری و ترویج سریع شایعات و اخبار کذب، که توسط برخی از این شبکه ها وبا اهداف خاص و غالبا سیاسی به علت عدم امکان شناسایی هویت واقعی اعضا و نیز عدم امکان کنترل محتوایی تولید شده توسط کاربران شبکه های اجتماعی منتشر می شود، یکی ازمهمترین پیامدهای منفی این شبکه ها است.

جمشیدی افزود: تبلیغات ضد دینی و القای شبهات که هدف اصلی این شبکه ها در راستای دین زدایی و حمله به مقدسات است، از دیگر پیامدهای منفی به شمار می رود.

وی ادامه داد: تأثیرات در ترویج بی عفتی و بی بندو باری در میان جوانان که با قرار دادن عکس های خصوصی و خانوادگی خود درانظار عمومی به حریم شکنی می پردازند و نقض حریم خصوصی افراد که با توجه به ابزار هاو امکانات این اتفاق رخ می دهد، از جمله پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی هستند.

جمشیدی،با تأکید بر ضرورت آگاهسازی خانواده های از آسیب های ناشی از ورود نوجوانان وجوانان به شبکه های اجتماعی مجازی، گفت: انزوا و دور ماندن از محیط های واقعی اجتماع و تأثیرات منفی رفتاری از دیگر پیامدهای منفی شبکه های اجتماعی در فضای مجازی است.

انتهای پیام /گ

 

ارسال نظرات