نمایش «پوتین‌های پایدار» به کارگردانی یوسف دادجو فردا در سالن امام علی واقع در اداره ارشاد شهرستان بیله سوار به روی صحنه می‌رود.
کد خبر: ۸۷۲۷۲۷۴
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از بیله سوار، این نمایش به همت گروه تئاتر باربد شهرستان بیله سوار برای اجرای عمومی تولید و آماده شده است.

نمایش «پوتین های پایدار» به نویسندگی علی حاتمی نژاد با کارگردانی یوسف دادجو مدت ۴ روز از ۲۳ تا ۲۶ مردادماه ۹۵ در دو شهرستان بیله سوار و اردبیل به نمایش در می آید.

یوسف دادجو ، کارگردان نمایش «پوتین‌های پایدار»، با بیان اینکه حوزه هنری با هدف توجه به تئاتر شهرستان ها اقدام به تولید این نمایش کرده است، افزود: امروزه برای داشتن تئاتری قدرتمند و تاثیرگذار نیاز به ارتباط گروه های هنری با همدیگر بوده و این مهم همیشه مورد تاکید کارشناسان است. به همین منظور، یکی از برنامه های حوزه هنری تولید و اجرای نمایش هایی با موضوع های مختلف با بهره‌گیری از ظرفیت های موجود در شهرستان ها است.

وی اظهار داشت: این نمایش داستان رزمنده ای به نام رسول پایدار را روایت می کند که با لو رفتن عملیات تنها فرد زنده مانده عملیات است که به این دلیل دچار مشکلات روانی شده و حل این مشکل جریاناتی را به دنبال دارد.

 

ارسال نظرات