فرمانده سپاه ناحیه بروجرد:

هدف مجمع بسیج شناسایی ضعف ها و تقویت توانمندی هاست

فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گفت: مجمع بسیج با هدف شناسایی و کمک به رفع ضعف ها و تقویت توانمندی ها فعالیت می کند.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۲۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج بروجرد در نشست مجمع بسیج بروجرد که در سالن فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت:هدف مجمع بسیج بروجرد کمک به مسئولان ومشخص کردن ضعفها وتوانمندیها است .      
سرهنگ پاسدار  محمد پاپی نژاد افزود:مجمع بسیج بااین عنوان ازنخبگان ومجموعه ای از اقشار مردم تشکیل شده است که دارای کار گروههای متعددی می باشدکه هرکدام به صورت تخصصی دربحث آسیب شناسی ومعضلات اجتماعی درجامعه انجام وظیفه می نمایند.                                                                
وی گفت: زحمات وتلاشهای  مسئولان نظام بر کسی  پوشیده نیست اما دربعضی موارد ضعفهایی وجود دارد که مجمع بسیج ضمن معرفی این ضعفها به مسئولین باهمدلی وهمفکری  نسبت به رفع آنها اقدام می کند.
فرماندار بروجرد هم  دراین جلسه سپاه وبسیج راثمره انقلاب اسلامی دانست وگفت:  سپاه وبسیج در بحث اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی انجام داده اندوهمواره در اینگونه موارد پیش قدم بوده اند .
علی کورانی فر افزود: اطلاعات مدیران دستگاه های اجرایی بایستی به روز باشد تابتوانند در جهت رفاه در جامعه قدم برداشته ودرراستای رفع مشکلات به  دولت کمک کنند.
فرماندار بروجرد ضمن مطرح کردن مشکلات اشتغال جوانان  گفت :همه مدیران باید جهت بهبود اشتغال جوانان کوشا باشند.
کورانی فر به ظرفیتهای موجود در لرستان اشاره کردوگفت: با همدلی وکار گروهی می توان از ظرفیتهای موجود در لرستان وبروجرد  بهره مند شویم.
وی با تاکید برلزوم فرهنگ سازی در موضوع عفاف وحجاب اینگونه بیان کرد: جوانان برای رعایت عفاف وحجاب در جامعه بایستی مورد تشویق قرار گیرند.
رئیس مجمع بسیج بروجرد نیز در این گردهمایی گفت : ایران اسلامی امروز به برکت خون شهدا،انقلاب ومقام معظم رهبری با اقتدار در جهان می درخشد.
محمد ابراهیم بیاتی وظیفه مجمع بسیج را شناسایی خلاهای موجود در جامعه عنوان کرد وافزود: مجمع بسیج کارش دخالت در هیچ نهادی نمی باشد بلکه جهت رفع مسائل ومشکلات راه کار ارائه می دهد.
وی عنوان کرد: فعالیت بسیج براساس شرایط زمان قابل تغییر است و بر اساس زمان و نیاز  کار نظامی و یا کار فرهنگی یا سازندگی انجام می دهد.
همچنین در مجمعی که تشکیل شد کارشناسان مجمع در رابطه با آسیب شناسی مساجد وکاهش ازدواج وبالا رفتن طلاق راهکارهایی را ارائه نمودند.
ارسال نظرات