محمدعلی الله دادی از درخشش ورزشکاران این استان در جشنواره فرهنگی ورزشی معلولان پسر و دختر كه در شهرستان بابلسر و تنكابن برگزار شد، خبر داد و گفت: ورزشکاران استان مرکزی در این رقابت ها عنوان نایب قهرمانی را کسب کردند.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۳۶
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۶
خبرگزاری بسیج،مرکزی:گروه ورزشی

محمدعلی الله دادی معاون پشتیبانی ومنابع انسانی بهزيستي استان مرکزی گفت: ورزشکاران استان مرکزی در این رقابت ها در مجموع با كسب چهار مدال طلا و يك مدال برنز موفق به كسب رتبه دوم جشنواره ورزشي  معلولان کشور شدند.
 
الله دادی اظهار کرد: این جشنواره در دو رده خانم ها و آقايان بصورت مجزا در شهرهاي بابلسر و تنكابن، در ۸ رشته برگزار شد.
 
وی ادامه داد: این جشنواره با هدف گسترش و توسعه ورزش در میان معلولین ذهنی، ایجاد روحیه نشاط و شادابی، توجه به بعد فرهنگی، آموزشی و ورزشی برگزار شد.
 
الله دادی با بیان که ورزش به عنوان نیاز ضروری افراد و یکی از الزامات طبیعی و فطری همه انسانها است گفت: فعالیت ورزشی علاوه بر تقویت و تکامل فیزیکی و جسمی موجب فراهم آمدن تربیت قوای فکری و نظم روانی می شود و استعدادهای نهفته را شکوفا می کند.
 
وی  افزود: طی سالهای اخیر قرار گرفتن معلولین در شرایط عادی جامعه بیش از پیش نمود داشته است و ورزش به عنوان یکی از ابزار مهم و کارآمد در زمینه توانبخشی معلولان جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.
 
وی یادآور شد: در واقع اهمیت ورزش برای معلولان با توجه به ویژگی های آن دوچندان بوده و اسباب رفع آثار و عوارض ناشی از معلولیت را فراهم می کند.
 
وی خاطرنشان کرد: افراد معلول به دنبال پرداختن به فعالیت های ورزشی و استمرار آن ضمن ایجاد رضایت خاطر و روحیه شاد سالم موجب خلق افتخار و کسب عناوین ملی و بین المللی برای خود و جامعه می شوند.
ارسال نظرات