حجت الاسلام رسایی گفت: در این دولت به دلیل اینکه در حوزه فرهنگ با ولنگاری مواجه هستیم و در حوزه اقتصادی توجهی به محرومین و مستضعفین نیست آسیب های اجتماعی تشدید می شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۳۷۷
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

حجت الاسلام حمید رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به معضلات اجتماعی و راهکارهای حل آن گفت: آسیب های اجتماعی نتیجه رفتار ما در حوزه های فرهنگی و اقتصادی است که نمود اجتماعی پیدا می کند بر همین اساس اگر در این دو حوزه درست جهت گیری و حرکت کنیم، نتیجه آن میشود پیشرفت اجتماعی و اگر غلط عمل کنیم، میشود آسیب اجتماعی.

وی افزود: وقتی رویکرد در حوزه فرهنگی ولنگاری باشد و در حوزه اقتصادی هم توجهی به امور و مسائل مستضعفین نباشد طبیعی است که این قشر به عنوان قشر آسیب پذیر، خروجی آن به زشتی آسیب های اجتماعی خواهد بود.
 حجت الاسلام رسایی خاطرنشان کرد: برای اصلاح این وضعیت رویکردها باید در دو حوزه فرهنگی و اقتصادی تغییر کند لذا باید آسیب های مشخص در حوزه فرهنگی که به گفته مقام معظم رهبری ولنگاری است شناسایی و از بین برود و در حوزه اقتصادی هم برای محرومین کار شود.
وی در پاسخ به این سوال که حل معضلات اجتماعی و فرهنگی تا چه حد دغدغه دولت مردان است؟ گفت: در این دولت به دلیل اینکه در حوزه فرهنگ با نوعی لیبرالیسم فرهنگی مواجه هستیم و در حوزه اقتصادی توجهی به محرومین و مستضعفین نیست آسیب های اجتماعی تشدید می شود.

ارسال نظرات