خبرهای داغ:
مهلت ثبت نام در جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامّتان» تا ۳۱ مرداد تمدید شد و مرحله استانی آن در ۱۱ رشته قرآنی در تاریخ ۲۶ شهریور در قم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۰۰
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
مهلت ثبت نام در جشنواره قرآنی «مدهامّتان» تا ۳۱ مرداد تمدید شد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، یازدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامّتان» در 11 رشته قرآنی شامل رشته‌های قرائت، حفظ کل، حفظ 20 جزء، اذان، ترتیل، تفسیر، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و در رده سنی نوجوانان شامل حفظ 5 جزء، اذان و صحت قرائت نماز در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می‌شود.
 
جشنواره قرآنی «مدهامّتان» ویژه خواهران در رشته‌های حفظ کل، قرائت، مفاهیم قرآن و نهج البلاغه و در رده سنی نوجوانان، در رشته‌های قرائت حمد و سوره برگزار می‌شود.
 
مرحله استانی جشنواره قرآنی «مدهامّتان» در تاریخ 26 شهریور در قم برگزار می‌شود، همچنین رشته تفسیر قرآن کریم ویژه ائمه جماعات و رشته مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه در روز 14 آبان به صورت اینترنتی و مکتوب برگزار می‌شود.
 
یادآور می‌شود که فایل جزوه مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه و همچنین فایل تفسیر همراه با جلد اول کتاب «قاموس قرآن» در سایت جشنواره‌های هنری مساجد قرار دارد و شرکت‌کنندگان می‌توانند فایل‌ها را از سایت دریافت کنند.
 
 
مهلت ثبت نام در جشنواره بزرگ قرآنی مدهامّتان تا 31 مرداد ماه تمدید شد و علاقمندان به ثبت نام در جشنواره می‌توانند فرم ثبت نام را از پایگاه الکترونیکی www.javananemasajed.ir دریافت و اقدام به ثبت نام کنند.
 
علاقمندان به شرکت در جشنواره قرآنی «مدهامّتان» می‌توانند جهت اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 02537838567 داخلی 26 تماس بگیرند.
 
مرحله کشوری جشنواره بزرگ قرآنی «مدهامّتان» در تاریخ 23 تا 26 آذر به میزبانی استان قم برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها