سود حاصل از سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در سال گذشته ۳۲۰,۵۳۴ میلیون ریال بوده که در مقابل، سود حاصل از سایر فعالیت های این شرکت در سال مالی مورد گزارش صفر ریال بوده است.!
کد خبر: ۸۷۲۷۴۰۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴، ‌روزشنبه 26 تیر ۱۳۹۵ برگزار و به ازای هر سهم این شرکت 200 ریال سود نقدی بین سهامداران توزیع  شد.

در مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت، عملکرد هیات مدیره و صورت‌های مالی این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ از سوی صاحبان سهام حاضر در جلسه تصویب ومبلغ  3,000  میلیون ریال ناخالص هم به عنوان پاداش هیئت‌مدیره در نظر گرفته  شده است.

بر اساس این گزارش، سود خالص این شرکت در سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه سال ۱۳۹۴ معادل ۷۴۹,۵۰۲ میلیون ریال اعلام شده است.

این گزارش می افزاید: سود حاصل از سرمایه گذاری شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت در سال گذشته  ۳۲۰,۵۳۴  میلیون ریال  بوده  که در مقابل، سود حاصل از سایر فعالیت های این شرکت در سال مالی مورد گزارش صفر ریال بوده است.!

در حال حاضر، علی اصغر صادقی مجرد، علی آقا بابائی، سینا مرادی نسب، مصطفی خاکی و کریم بروفرد در ترکیب هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت حضور دارند.

شرکت سرمایه گذاری صنعت نفت، یک شرکت سهامی عام  بوده که در عمده قسمت های زنجیره ارزش صنعت نفت سرمایه گذاری کرده و سهامدار عمده این شرکت، شرکت سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت است.

فعالیت اصلی شرکت عبارت از «سرمایه گذاری در شرکتها، مجتمع‌ها و طرحهای تولیدی، صنعتی، ‌تجاری،‌ خدماتی و فرهنگی» به منظور ایجاد، راه‌اندازی و مشارکت درتوسعه اینگونه واحدها است.

این شرکت در زمینه ذخیره سازی نفت خام و فرآورده های نفتی اقدام به سرمایه گذاری کرده و در حال احداث تنها پایانه ذخیره نفت خام و فرآورده های نفتی غیر دولتی در کشور است.

این گزارش می افزاید: حق حضور اعضای غیر موظف هیئت‌مدیره مبلغ  12,000,000  ریال بابت برگزاری حداقل  2  جلسه در ماه مصوب شده است.

ارسال نظرات