خبرهای داغ:
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان خبر داد؛
معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: در مرحله استانی سی و نهمین دوره مسابقات قرآنی، ۲۴۱ متسابق در روزهای( ۲۶ و ۲۷ مرداد) در آستان مقدس امامزاده عبدالله(ع) گرگان به رقابت خواهند پرداخت.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۳۳
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، حجت الاسلام والمسلمین حسن دارابی، معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان، در گفتگو با بسیج اظهار کرد: در عصر فعلی که عصر ارتباطات است رسانه از جایگاه بسیار بلندی برخوردار است.

وی افزود: اطلاع رسانی موضوعات حیاتی خصوصا در بخش قرآنی اجر آن نزد خداوند متعال محفوظ می ماند.

حجت الاسلام دارابی اظهارداشت: اکنون بیشتر از هر زمانی ما انسان ها نیازمند به شناخت قرآن، فراگیری از دستورات قرآن و مهمتر از آن عمل به قرآن و تدبر قرآن هستیم.

وی تصریح کرد: پیامبر(صلی الله علیه و آله وسلم) و اهل بیت (علیهم السلام) به عنوان کسانی نسبت به قرآن آشنایی کاملا داشتند امروز می تواند برای ما یک الگوی مناسب باشند.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: یکی از وظایف ذاتی این سازمان در کشور برگزاری مسابقات قرآن است.

وی افزود: امسال با تعامل و همکاری که بین دستگاه صورت گرفته است اتفاقات خوبی در استان در مرحله شهرستانی رخ داده است.

حجت الاسلام دارابی با اشاره به اینکه امسال مقطع شکوفه ها برعهده آموزش و پرورش است، اظهارداشت: امسال سازمان اوقاف و امور خیریه در مقطع بزرگسالان فعالیت داشته که 4 هزار و 670 نفر گلستانی در مرحله شهرستانی در 9 رشته با یکدیگر به رقابت پرداختند.

وی با بیان اینکه از بین متسابقین شرکت کننده 122 نفرآقا و 119 نفر از بانوان توانستند به مرحله استانی راه یابند، تصریح کرد: متسابقین مرحله استانی در روزهای 26 و 27 مرداد در آستان مقدس امامزاده عبدالله(علیه السلام) گرگان به رقابت خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: این متسابقین بعد از شرکت مرحله استانی بعد از کسب امتیاز به مرحله کشوری و بعد به مرحله بین المللی راه خواهند یافت.

وی افزود: امسال برگزاری مسابقات اوقاف و امور خیریه مشترکا با ویژه برنامه اجلاسیه 4 هزار شهید استان گلستان شروع شده و با آن پایان خواهد یافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها