فرمانده سپاه بندرلنگه گفت: بزرگ‌ترین و بالاترین افتخار برای ما و مسؤولان خادمی خانواده شهداست.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۷۲
|
۲۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزری بسیج استان هرمزگان، شامگاه یکشنبه سید حسین فاطمی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه، محبوب دریا بخشدار مهران و عبدالعزیز پاهنگ رئیس و اعضاء شورای اسلامی شهر لمزان و جمعی از مسؤولان بسیج شهرستان بندرلنگه با خانواده شهید محمد صدیق اکبری از شهدای اهل سنت در لمزان دیدار کردند.

سید حسین فاطمی در این دیدار اظهار داشت: خانواده شهداء حق بزرگی برگردن مردم دارند چرا که شهداء با نثار خون خود امنیت و آرامش را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: خانواده شهداء چشم ملت و چراغ روشنایی مسیر انقلاب هستند و ما باید تا زنده هستند این پدران و مادران شهداء را ارج می‌نهیم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه اضافه کرد: کوچک‌ترین کاری که ما می‌توانیم برای این عزیزان انجام دهیم همین دلجویی و سرکشی از آنهاست.

فاطمی تصریح کرد: بزرگ‌ترین و بالاترین افتخار برای ما و مسؤولان خادمی خانواده شهداء است و هیچ افتخاری رابالاتر از این نمی‌دانیم.

وی گفت: اگر ایران اسلامی ما به این وحدت بین تشیع و تسنن رسیده از وجود مبارک و درایت حکیمانه  مقام معظم رهبری است و ما امروز به شهدای خود می‌بالیم و افتخار می‌کنیم.

 

ارسال نظرات