یک اقتصاددان در گفتگو با «بسیج»:

دولت خط اشتباهی را در تفاهم نامه FATF در پیش گرفت

حسینعلی دانش گفت: آنچه مسلم است دولتمردان خط اشتباهی را در تفاهم نامه FATF در پیش گرفتند و مجبور می‎شوند اشتباه بعدی را به دنبال اشتباه اولیه انجام دهند.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۷۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

حسینعلی دانش  اقتصاددان و از اعضای بسیج اساتید استان یزد در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، با اشاره به پنهان کاری دولت یازدهم درباره امضای تفاهم نامه محرمانه FATF  توسط وزیر اقتصاد اظهار داشت: معلوم است اصولا دولتمردان احساس مسوولیت نمی کنند و برای مسائل مقاومت و نیروهای آزادی بخش اهمیتی قائل نیستند و حساسیتی از خود نشان نمی دهند.

وی با بیان اینکه برخی از دولتمردان درصدد اهداف شخصی هستند نه ملی افزود: آنچه که به اهداف خودشان برسندمطلوب است هر چند که ارزش های ملی زیر پا گذاشته شود  و منافع ملی نادیده گرفته شود، برای شان مهم نیست.

دانش خاطر نشان کرد: آنچه مسلم است دولتمردان خط اشتباهی را در تفاهم نامه FATF  در پیش گرفتند و مجبور می‎شوند اشتباه بعدی را به دنبال اشتباه اولیه انجام دهند.

این استاد دانشگاه در خاتمه اذعان داشت: دولت مجبور است تا در برابر تعهد و قولی که در تفاهم نامه ها آمده است را اجرایی کند در تفاهم نامه FATF  آنچه را که محرمانه امضا کردند و اگر اشکالاتی هم داشته باشد مجبورند ادامه دهند که این تغییر مسیر برای شان خسارت آور است هر چند بیش از پیش منافع ملت را متضرر می‌کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار