نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «بسیج»:
حجت الاسلام سلیمی گفت: وادادگی فرهنگی و گشودن پنچره ها به سوی غرب زمینه های نامساعدی را ایجاد کرده است متأسفانه ما معضلات اجتماعی را دست کم گرفته و در مقابل آن گارد مناسب نگرفتیم.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۸۳
|
۱۳ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

حجت الاسلام علیرضا سلیمی، نماینده مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج در پاسخ به این سوال که حل معضلات اجتماعی دغدغه جدی مقام معظم رهبری است و ایشان اذعان کردند که ما در این مسأله 20 سال عقب هستیم، راهکار جدی برای حل این معضل چیست؟ گفت: این یک واقعیت است؛حل بسیاری از آسیب های اجتماعی مانند طلاق و اعتیاد و... نیاز به پیگیری جدی دارد .

وی مهم ترین عامل بروز آسیب های اجتماعی را معضلات فرهنگی دانست و افزود: یکی از مهم ترین عوامل بروز آسیب های اجتماعی مسائل فرهنگی است و در این بخش چندان کار عمیق فرهنگی نداریم و خلا جدی احساس می شود.از طرف دیگر دستگاه ها به طور هماهنگ فعاالیت نمی کنند و با یک ازهم گسیختگی مواجه هستیم لذا باید به وحدت رویه و اقدام برسیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ورای اسلامی اذعان کرد: وادادگی فرهنگی و گشودن پنچره ها به سوی غرب زمینه های نامساعدی را ایجاد کرده است متأسفانه ما معضلات اجتماعی را دست کم گرفته و در مقابل آن گارد مناسب نگرفتیم.


ارسال نظرات