به مناسبت سالروز ورود اولین گروه آزادگان به میهن اسلامی
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی توسعه و ترویج بیش از پیش فرهنگ شهادت در جامعه را نیازمند همت اصحاب رسانه دانست و گفت: گردهمایی آزادگان استان مرکزی تحت عنوان "الماس‌های درخشان" همزمان با سالروز ورود آزادگان به کشور در شازند برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۴۸۵
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸

حجت‌الاسلام حسن هنرمند در گفتگو با خبرنگار بسیج استان مرکزی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی گفت: هرساله باید این روز را زنده و گرامی بداریم تا جوانان و نوجوانان با شناخت بیشتر این روز را بشناسند و بدانند که این نظام و مردم مدیون ایثارگری‌های همین آزادگان هستند.

وی افزود: آزادگان گنجینه‌های ارزشمندی هستند که از قید نفس رهایی یافته بودند و رنج‌های زیادی را متحمل شده‌اند، خوشبختانه ایران اسلامی با سرمایه ایثار، جهاد و شهادت همچنان در مسیر اعتلای خویش در کمال امنیت، آرامش وعزت به پیش می‌رود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی تصریح کرد: آزادگان با وجود شرایط بسیار بدی که توسط دشمن در اردوگاه های رژیم بعثی بر ایشان وارد شده بود با صبر، استقامت و ایمان راسخ خود در برابر همه فشارهای جسمی و روحی دشمن ایستادند.

وی افزود: به مناسبت فرارسیدن 26 مرداد سالروز ورود اولین گروه از آزادگان به میهن اسلامی، مراسم گرامیداشت این روز بزرگ در مرکز استان و شهرستان‌ها برگزار می شود.

حجت‌الاسلام هنرمند با اشاره به تعداد آزادگان استان مرکزی گفت: استان مرکزی بیش از 700 آزاده سرافراز دارد، گردهمایی آزادگان استان در 26 مردادماه تحت عنوان «الماس های درخشان» در اردوگاه فرهنگی تربیتی امیرکبیر(باغک شازند) از ساعت 9 صبح با حضور مسئولین استانی برگزار خواهد شد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از اجرای 200 برنامه فرهنگی به این مناسبت در استان خبر داد و تصریح کرد: اجرای طرح "سپاس" دیدار آزادگان، دیدار با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، تبلیغات محیطی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری شب شعر و خاطره، برگزاری مسابقه نقاشی و مراسم ورود نمادین آزادگان ، هماهنگی با ستادهای نماز جمعه برای سخنرانی آزادگان پیش از خطبه ها و اختصاص بخشی از سخنان ائمه جمعه در خطبه ها به این مناسبت از جمله برنامه های بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به مناسبت این روز است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات