آتش سوزی منزل مسکونی واقع در مدیران سمنان با تلاش آتش نشانان مهار شد
کد خبر: ۸۷۲۷۵۶۸
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،  مدیر عامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سمنان گفت: درپی تماس شهروندان با سامانه 125 در روزگذشته 24/5/95 مبنی بر مشاهده دود غلیظ در یکی از  مجتمع های مسکونی واقع در منطقه شهرک مدیران سمنان ، ستاد فرماندهی سازمان بی درنگ مامورین ایستگاه شماره 1 را به همراه 2 خودرو و 6نفر آتش نشان به محل اعزام کرد.
آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور افزود : پس از حضور تیم عملیاتی در محل حادثه مشاهده شد که از زیر زمین ساختمانی دود بسیار زیادی خارج می شود که آتش نشانان بلافاصله به دو گروه پیشگیری و اطفائی تقسیم شده که گروه اول اقدام به ایمن سازی محل و قطع برق و گاز ساختمان نموده و به علت دودگرفتگی زیاد به کمک خانواده ای که در میان دود گرفتار شده بودند شتافتند و با تخلیه دود از راهروها و ... محیط را امن کردند.
به گفته وی گروه دوم هم با بستن دستگاه تنفسی و با استفاده از تجهیزات خاموش کننده و آب خودورئی، خود را به کانون آتش که از آشپزخانه منزل شروع به پیشروی کرده بود ، رسانده  و در کمترین زمان ممکن آتش را مهار و خاموش کردند.
اسماعیل پور خاطر نشان کرد: علت این حاثه توسط کارشناسان سازمان در حال بررسی است.
 آتش پاد سوم سعید اسمعیل پور در خاتمه افزود خوشبختانه در این حادثه به کسی آسیب وارد نشده و همه ساکنین در سلامت کامل هستند .
ارسال نظرات
پر بیننده ها