خبرهای داغ:
استاندار قم با اشاره به مشکلات برخی پروژه‌های عمرانی و سرمایه گذاری گفت: اظهار نظرهای غیرکارشناسی برخی مسئولان موجب کند شدن روند حل مشکلات خواهد شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۵۸۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۰
اظهارنظر غیرکارشناسی برخی مسئولان روند حل مشکلات قم را کند می‌کند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سید مهدی صادقی در جلسه شورای معاونین استانداری قم طی سخنانی تحقق اهداف نظام را مستلزم همکاری و هماهنگی همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها دانست.

استاندار قم با بیان اینکه در یک سال گذشته تعامل بسیار خوبی بین دستگاه‌های مختلف حاکم بوده است، افزود: خدمات ارائه شده به مردم و زائران در ایام مختلف خصوصاً عید نوروز و نیمه شعبان نتیجه همین همکاری بوده است.

صادقی هفته دولت را فرصت مناسبی برای نمایش نتیجه عملکرد دولت تدبیر و امید و مجموعه دولت در استان دانست و با بیان اینکه آگاهی مردم از خدمات ارائه شده حق ایشان است گفت: مدیران بایستی نسبت به ارائه دستاوردهای خود در قالب نمایشگاه سیمای امید ویژه هفته دولت اهتمام ویژه داشته باشند.

وی در ادامه با تأکید بر ضرورت نیازسنجی و بررسی کارشناسی قبل از اجرای پروژه‌ها اظهار داشت: خوشبختانه این مهم در طرح‌های آغاز شده از یک سال گذشته در مجموعه مدیریت شهری قم مورد توجه قرار گرفته است.

نماینده عالی دولت در استان همچنین اهتمام مدیران ارشد استان بر پیگیری مشکلات پروژه‌های آغاز شده در دوره‌های قبل را مورد توجه قرار داد و تصریح کرد: رفع مشکلات این طرح‌ها نیازمند فرصت و دقت است.

استاندار قم با بیان اینکه در مسیر حل مشکلات پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان به دنبال بهترین راهکارها هستیم خاطرنشان کرد: درتلاش هستیم تا با کمترین هزینه و به صورت بهینه این مشکلات را رفع نماییم.

صادقی تصریح کرد: اظهار نظرهای غیرکارشناسی برخی مسئولان موجب کند شدن روند حل مشکلات خواهد شد.

تهیه برنامه جامع مدیریت استان قم
سید مرتضی سقائیان نژاد شهردار قم نیز در این جلسه برنامه محوری مجموعه شهرداری قم طی ماه‌های اخیر را مورد توجه قرار داد و گفت: برنامه جامع مدیریت استان قم برای تحقق چشم انداز 1404 تهیه و برای تصویب به مراجع قانونی ارسال شده است.

وی یکی از مشکلات مهم مجموعه مدیریت شهری را عدم پیشرفت پروژه‌های عمرانی تلقی و خاطرنشان کرد: کمبود اعتبارات از مهم‌ترین چالش‌های شهرداری در ماه‌های اخیر بوده که باید برای حل آن تلاش شود.

سید حسن رضوی رئیس سازمان برنامه و بودجه استان قم نیز در این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده برای اجرای سرشماری عمومی نفوس و مسکن ارائه داد و گفت: طبق برنامه ریزی صورت گرفته از 25 مهر تا 25 آبان ماه این سرشماری انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها