سردار رضا محمد سلیمانی گفت: خروجی اسلام آمریکایی زباله ای به نام داعش، آل خلیفه و آل سعود بوده است.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۴۱
|
۲۵ مرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم( علیه السلام ) با بیان اینکه داعش، آل خلیفه و آل سعود با نام اسلام جنایت‌هایی مرتکب می‌شوند اظهار کرد: این درحالی است که اسلام درحقیقت با آزادی و صلح همراه است که می‌توان به اسلامی که امام خمینی ره و مردم برای دستیابی به آن تلاش کردند اشاره کرد.

وی نعمت ولایت را بی‌نظیرترین نعمت الهی عنوان کرد و افزود: با وجود رهبری این که با وجود جنگهایی متعدد هرج و مرج در منطقه وجود ندارد.

این مسئول تصریح کرد: دشمن با تمام قدرت و امکانات از تهدیدات نرم وارد عمل شده است که باید با آن مقابله کرد و نگذاریم به اهداف خود دستیابد.

سردار سلیمانی به رواج بی حجابی در جامعه اشاره کرد و بیان کرد: متاسفانه دشمن توانسته است با عادی سازی بی حجابی برای کودکان سن این معضل اجتماعی را به ۱۲ و ۱۳ سال برساند.

وی حضور بانوان محجبه در جامعه را راهی برای تاثیرگذاشتن بر افراد بی حجاب دانست و خاطرنشان کرد: امر به معروف و نهی از منکر باید در جامعه رواج پیدا کند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم( علیه السلام) با بیان اینکه آمریکا از بمب اتمی نمی ترسد گفت: آمریکا از اندیشه و بصیرت اسلامی ما می‌هراسد چرا که اندیشه انقلاب ما به خارج از مرزها ورود پیدا کرده است.
ارسال نظرات