فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان گفت: گروهک‌های ضدانقلاب که سال‌ها در کردستان و مناطق کردنشین مرتکب جنایاتی شدند، اگر به ذهن آنان برسد که دوباره با هدف ایجاد ناامنی و جنایات برگردند، سپاه مانند عملیات کوهسالان سروآباد و جدی‌تر با آنان برخورد می‌کند.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۷۳
|
۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، سردار محمدحسین رجبی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج، اظهار داشت: حساسیت‌های مردم نسبت به امنیت منطقه قابل فهم است چرا که امنیت و سلامت در نعمت مجهول هستند که مردم اکنون لازمه آنها را به خوبی درک می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: امنیت در کردستان نشان داده است که می‌تواند موثر باشد و مردم نیز به این دلیل حساس هستند که مبادا امنیت حاکم بر منطقه مخدوش شود.

فرمانده سپاه کردستان تصریح کرد: مناطق مرزی بخصوص استان کردستان از امنیت قابل قبولی برخوردار است و مردم این اطمینان را داشته باشند که نیروهای نظامی و انتظامی مخصوصا سپاه که تحت عنوان قرارگاه حمزه سیدالشهداء(ع)، مسوولیت امنیت استان‌های آذربایجان غربی و کردستان را برعهده دارد، حافظ امنیت و آرامش آنان هستند.

وی یادآوری کرد: تلاش در راستای برقراری و تقویت امنیت پایدار روش جاری و اولویت سپاه است و هر کسی که بخواهد تحرکی در راستای ناامن کردن این منطقه داشته باشد با آن برخورد قاطع خواهد شد و این یک چیز مسلم و بدیهی است.

رجبی خاطرنشان کرد: دشمنان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای و آمریکا به عنوان استکبار جهانی به دنبال تولید ناامنی در منطقه هستند و عربستان سعودی که خود را داعیه‌دار اسلام می‌داند از لحاظ مبنایی در تضاد جدی است و بدترین خدمت را در حوزه دین داشته و بدترین ضربه‌ها را به دین می‌زند که مصداق آن در سوریه، یمن و عراق به وضوح دیده می‌شود.

وی یادآوری کرد: عربستان گروهک‌های ضدانقلاب قومی را برای ایجاد ناامنی در ایران بخصوص در این مناطق تحریک می‌کند تا اینکه مشکلاتی را برای مردم و نظام ایجاد کنند، کما اینکه تیم‌هایی را به داخل کشور فرستادند و سپاه نگذاشت حتی یک نفر آنان به عقب برگردد و تمامی اعضای تیم‌ها را به هلاکت رساند.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر کردستان همچنین گفت: گروهک‌های ضدانقلاب که سال‌ها در کردستان و مناطق کردنشین مرتکب جنایاتی شدند، اگر به ذهن آنان برسد که دوباره با هدف ایجاد ناامنی و جنایات برگردند، سپاه مانند عملیات کوهسالان سروآباد و جدی‌تر از آن، با آنان برخورد می‌کند.

رجبی همچنین گفت: شاید گروه‌هایی هم باشند که با تحریک دشمنان منطقه‌ای و به صورت محفلی، بخواهند با حرکت‌های ایذایی ناامنی در منطقه را تداعی کنند و مانند حادثه مریوان یک نارنجک صوتی را به داخل خودرو نیروی انتظامی بیاندازند، که این کار شاقی نیست و مردم اینها را می‌فهمند.

وی اضافه کرد: مردم به اهمیت و اثرگذاری امنیت حاکم در منطقه پی برده‌اند و امیدواری بیشتری به نظام دارند لذا خودشان در سطوح مختلف برقراری و پایداری امنیت قرار دارند و احساس وظیفه می‌کنند در اینکه از امنیت منطقه محافظت کنند.

فرمانده سپاه بیت‌المقدس تصریح کرد: دشمنان ما، امنیت پایدار حاکم بر کشور را برنمی‌تابند و با حرکت‌های کور و ایذایی می‌خواهند مردم را نگران کنند و به نوعی آن را توسعه دهند و این نگرانی را عمیق‌تر کنند.

رجبی در پایان گفت: از یک جهت، مبنای امنیت پایدار در منطقه کار خود را کرده است و از جهت دیگر، نیروهای مسلح در استان با روحیه جهادی و ایثارگری در زمینه حفظ و تقویت امنیت پایدار جدی هستند و ما هیچ نگرانی از این بابت نداریم.

ارسال نظرات