مسئول حلقه های صالجین بسیج سپاه بهاباد از سازماندهی 4 هزار بسیجی در 200 حلقه صالحین در شهرستان بهاباد خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۷۶۹۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از بهاباد، حجت الاسلام سعید علی آبادی مسئول حلقه های صالحین بسیج سپاه بهاباد در گفتگو با خبرنگار بسیج در بهاباد در خصوص سازماندهی حلقه های صالحین در بهاباد گفت: تا کنون 4 هزاربسیجی در قالب 200 حلقه صالحین سازماندهی شدند که از این تعداد 90 حلقه صالحین خواهر و 110 حلقه صالحین برادران بسیجی هستند.

وی افزود: در این حلقه ها مربیان در رابطه با سوالات شبهه برانگیز و راه های مقابله با تهاجم فرهنگی و اثرات مخرب استفاده از ماهواره و شبکه های بیگانه که بنیان خانواده را نابود می کند آموزش می بینند و به حلقه های خود که از 10 تا 15 نفر هستند منتقل می کنند.

علی آبادی تصریح کرد: همایش خواهران بسیجی حلقه های صالحین شهرستان بهاباد با هدف آشنایی با برنامه های مبارزه با شبیخون فرهنگی دشمن در ناحیه مقاومت بسیج سپاه بهاباد برگزارشد.

مسئول حلقه های صالحین بهاباد خاطر نشان کرد: دراین حلقه ها ازسرمربیگیری و مربیگیری اساتید مجرب و خبره ایی همچون افراد تحصیل کرده حوزه های علمیه ودانشجویان فارغ التحصیل استفاده شده است.

علی آبادی با بیان اینکه حلقه های صالحین بستر مناسبی برای پرورش استعداد و توانایی جوانان برای اداره آینده کشور است گفت :یکی از خروجی های حلقه های صالحین باید پرورش جوانانی باشد که در مسیر ولایت از ارزش های انقلاب دفاع کنند.

وی اظهارداشت : با توجه به هجمه دشمن در جنگ نرم وظایف ما جهت مبارزه با این هجمه های دشمن بیش از گذشته سنگین است.


ارسال نظرات