سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد جهاددانشگاهی اردبیل:

بازدید فناوران مرکز رشد از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی

فناوران مرکز رشد فناوری گیاهان دارویی جهاددانشگکاهی اردبیل طی سفری دو روزه از مجتمع تحقیقاتی شهدای جهاددانشگاهی واقع در منطقه هلجرد کرج بازدید می کنند.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۱۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، مهران محمدی با اشاره به اینکه این تور علمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه این هفته برگزار می‌شود اظهار داشت: بازدید از آزمایشگاه‌ و گلخانه‌های پژوهشکده گیاهان دارویی مهم‌ترین بخش این تور علمی است تا فناوران با روش‌ و امکانات موجود آشنا شده و برای پیشبرد ایده فناوران خود برنامه ریزی مطلوبی برای استفاده از آن انجام دهند.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی در حوزه گیاهان دارویی نیز در همین راستا می‌گیرد تا اطلاعات فناوران تقویت یافته و بتوانند سؤالات مدنظر خود را مطرح سازند.

سرپرست معاونت فناوری مرکز رشد فناوری فرآورده‌های گیاهان دارویی جهاددانشگاهی استان اردبیل با بیان اینکه امیدواریم این بازدید برای اعضای فناور مفید واقع گردد، تصریح کرد: در بخش دیگری از این بازدید با حضور در بخش های مختلف پژوهشکده صنایع شیمیایی و پارک علم و فناوری البرز سعی خواهیم کرد تا شرکت های فناور از الگوهای موجود بهره برداری نمایند.

محمدی از برگزاری جلسات هم اندیشی با مسئولان پژوهشکده و پارک خبر داد و اذعان داشت: این جلسات به منظور تبادل تجربیات و انعقاد تفاهم‌نامه همکاری برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات