نماینده مردم خلخال وکوثر در مجلس گفت: جاده قدیم خلخال به اسالم در حال بازسازی و تبدیل شدن از راه فرعی به راه اصلی با مشخصات 11 متر با فناوری جدید است.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۲۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، دکتر بشیر خالقی در جریان بازدید از محور خلخال به اسالم و عملیات اجرایی تعریض ، بهسازی این مسیر از تبدیل این راه فرعی به راه اصلی با مشخصات راه اصلی خبر داد.

خالقی گفت: جاده قدیم اسالم به طول 17 کیلومتر با اعتبار بالغ بر 7 میلیارد تومان در حال انجام است.

دکتر بشیر خالقی همچنین از واگذاری پروژه سه راهی مجره به پیمانکار با اعتبار بالغ بر 180 میلیون تومان خبر داد وگفت: با ساماندهی این سه راهی مسافران خلخال به شاهرود ، خلخال به اسالم، مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

خالقی همچنین از دربازدید از جاده شاهرود خلخال نیز انجام یک کیلومتر سیصد متر زیرسازی واسفالت این جاده تا اسکستان خبر داد و گفت: در مسیر شاهرود نیز 5 کیلومتر روکش اسفالت با اعتبار 2 میلیارد تومان در حال انجام است.

بشیر خالقی در بازدید از بزرگراه خروجی شهر خلخال از انتهای میدان آزادگان خلخال تا پلیس راه خلخال به اسالم نیز گفت: این پروژه به طول سه کیلومتر در حال اجراست و بیش از 5 میلیارد و ششصد میلیون تومان برای این پروژه صرف شده و تلاش خواهیم کرد که تا پایان فصل کاری این پروژه اسفالت و بهره برداری برسد.

ارسال نظرات