فرمانده سپاه خلخال:

اشاعه تجمل گرایی و فرهنگ غربی عمده هدف دشمن در مبارزه با کشور ماست

فرمانده سپاه خلخال گفت: اشاعه تجمل گرایی و فرهنگ غربی عمده هدف دشمن در مبارزه با کشور ماست.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۲۳
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۰

سرهنگ پاسدار مصطفی کریمی در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خلخال اشاعه تجمل گرایی در جامعه را اشاعه فرهنگی غربی عنوان و از اهداف عالیه دشمن در مبارزه با کشورما دانست.

کریمی با اشاره به یادآوری این موضوع مهم که دشمن در هشت سال دفاع مقدس وجنگ سخت توان مقابله با فرهنگ عاشورایی ملت ایران را نداشته به ناچار روی به گزینه های جنگ نرم واشاعه فرهنگ غلط غربی در بین خانواده ها پرداخته است و در این وادی از رسانه‌های دیداری و شنیداری کمک گرفته و با امواج ماهواره‌ای به تبلیغ فرهنگ غربی و تجمل گرایی پرداخته است.

کریمی گفت: تجمل گرایی از دیدگاه مقام معظم رهبری امری مطلوب نبوده وایشان همیشه تاکید بر ساده زیستی، توجه به ظرفیت های داخلی نظام ، توجه به تولیدات داخلی ،حمایت از تولیدات داخلی واز همه مهمتر مصرف داخلی را داشته اند.

کریمی بر لزوم حفظ حفظ حجاب وعفاف در جامعه تاکید و گفت: دشمن درحال حاضر با طراحی ها ودوخت های مختلف لباس ها ، تبلیغات اشیا ولوازم زندگی با سبک های مختلف مشتری پسند، قصد جای پا باز کردن برای محصولات غربی و رواج تجمل گرایی را دارد که باید مردم همچنان گذشته هوشیار باشند و با مصرف کالاهای داخلی ، تولیدات داخلی را حمایت نمایند.

فرمانده سپاه خلخال الگوی زندگی ایرانیان و جامعه روزمره ایران را سبک زندگی ایرانی واسلامی دانست وگفت: هیچ الگویی مثل سبک زندگی ایرانی به بسط وتوسعه فرهنگی اسلامی کمک نمی کند وباید خانواده ها با تمسک جویی از فرهنگ زندگانی اهل بیت (ع) اجازه تجمل گرایی در جامعه را ندهند.

کریمی گفت: وقتی تجمل گرایی وارد جامعه شد حذف خرده فرهنگ ها ، تغییر سبک زندگی اسلامی و تحولات آن را در پی خواهد داشت که موجبات انحرافات عظیم در جامعه به واسطه تجمل گرایی و سبک غربی در جامعه پدید خواهد آمد.

عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان خلخال گفت: خانواده ها باید بدانند باگرایش به سبک غربی وتجمل گرایی و رواج فرهنگ غربی در خانواده خود علاوه بر کاهش اشتغال در کشور ، زمینه ضربه به اقتصاد کشور را فراهم می نمایند که ضربه به اقتصاد کشور هر چند ازچنددهه اخیر از سوی کشورهای استکباری ودر راس آن امریکا در برنامه بوده ولی در یک سال گذشته دشمن فقط به تعطیلی ، ناکارآمدی واحد های تولیدی ، فشار بر اقتصاد کشور ، رشد تورم درجامعه ، ناامید نمودن مردم اندیشیده وقصد عملی کردن آن را دارد که باید مردم با حمایت از تولیدات داخلی و دوری از فرهنگ زندگی غربی و پشت پا زدن به تجمل گرایی ، و حرکت در مسیر سیره و روش ائمه اطهار دشمن را در رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند.

ارسال نظرات