امام جمعه خلخال:

دیدار با آزادگان تجدید عهد با امام راحل و آرمان شهداء است

امام جمعه خلخال گفت: دیدار با آزادگان تجدید عهد با امام راحل و آرمان شهداء است.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۲۶
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خلخال، حجت الاسلام امیر رشتبری به اتفاق جمعی از مسئولین شهرستان خلخال در دیدار با خانواده معظم آزادگان به مناسبت 26 مرداد سالروز بازگشت آزادگان از اسارت به میهن اسلامی گفت: دیدار با آزادگان تجدید عهد با امام راحل و شهداء است.

رشتبری ضمن اشاره به این صبوری و تعهد آزادگان در تحمل رنج اسارت و دوری از وطن وخانواده گفت: آزادگان درس شجاعت وبردباری را به جامعه داده و آنان یادگاران هشت سال دفاع مقدس هستند.

امام جمعه خلخال دیدار با آزادگان را وظیفه مسئولین وادای دین به این صبوری و مقاومت و همت والای آنان دانست وگفت: تکریم این قشر در جامعه وظیفه ما است و ما مدیون رشادت های این بزرگواران هستیم.

در این دیدار آزاده هشت سال دفاع مقدس سیاوش قلی پور که در سال 1367 در منطقه سرپل ذهاب در عملیات مرصاد به اسارت دشمن درآمده بود ضمن تقدیر از زحمات مسئولین شهرستان خلخال در توجه و عنایت به خانواده آزادگان از حضور آنان در جمع خانواده آزادگان تقدیر کرد.

به گزارش ازناو ، مسئولین خلخال با حضور در منزل آزاده پرافتخار علی همتی نیز یاد رشادت های این آزاده با همت خلخالی را گرامی داشتند.

علی همتی آزاده پرافتخار خلخالی در سال 1365 در منطقه فکه پس از یک روز محاصره و دفاع جانانانه از خاک میهن و تمام شدن مهمات جنگی به دست دشمن اسیر شده بود که بعد از 54 ماه اسارت در سال 1369 به وطن بازگشته است.

وی با گرامیداشت یادو خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و همرزمانش در هشت سال دقاع مقدس گفت: تحمل تمام رنج ها در اسارت را در مقابل زحمتی که شهدا با جانفشانی در راه وطن کشیده اند را کم عنوان و گفت: ما درس شجاعت را از شهداء گرفتیم و برای ادامه راه آنان همچنان آماده هستیم.

در این مراسم از سوی بنیاد شهید وامور ایثارگران شهرستان خلخال لوح سپاس به خانواده معظم آزادگان علی همتی و سیاوش قلیپور اهدا شد.

 
 
 
 
 
 

ارسال نظرات
آخرین اخبار