رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل گفت: با وجود اهدای زمین از سوی خیر سرعینی امکان احداث مرکز درمان ناباروری در سرعین وجود ندارد، چراکه بیمارستانی در این شهر دایر نشده است تا زمینه برای احداث این مرکز درمان فراهم آید.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۲۸
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار کرد: ساختمان جهاد دانشگاهی در شهرک کارشناسان که در پنج طبقه در حال احداث است هنوز دو طبقه آن تکمیل نشده و ما به دلیل نداشتن اعتبارات کافی هنوز نتوانسته‌ایم سالن آمفی‌تئاتر را تجهیز و راه‌اندازی کنیم.

وی با بیان اینکه به شدت در تنگنای مالی و مضیقه اعتباری هستیم،‌افزود: سال گذشته زمانی که بانک ملی 760 میلیون تومان اعتبار ما را به عنوان معوقه اقساط توقیف کرد فکر نمی‌کردیم سال گذشته را با آرامش و بدون چالش خاص سپری کنیم به طوری که همکاران ما با روحیه جهادی و با تاخیری که در پرداخت حقوق‌هایشان به وجود آمد با وجود هزاران مشکل سال گذشته را به پایان رساندند به طوری که با دست خالی حتی قادر نبودیم نیازهای اولیه خودمان را در مرکز تامین کنیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل گفت: به رغم اهدای زمین از سوی خیر سرعینی امکان احداث مرکز درمان ناباروری در سرعین وجود ندارد، چراکه بیمارستانی در این شهر دایر نشده است تا زمینه برای احداث این مرکز درمان فراهم آید.

نصیری ادامه داد: ما به شکل معجزه‌آسا و با چک دادن و قسطی برداشتن لوازم و تجهیزات موفق شدیم یک طبقه از ساختمان را تکمیل کنیم و نیروهای خودمان را در آن ساختمان اسکان دهیم به طوری که سعی کردیم از خرید وسایل مازاد جلوگیری و با کمترین اعتبارات به شکل جهادی عمل کنیم تا کاری بر زمین نماند.

وی افزود: البته بدهی‌های بانک ملی و اقساط معوق آن اکثرا مربوط به دوره مدیریت ماقبل ما بود که ما با تحمل سختی‌های زیاد سعی کردیم تا با بانک ملی تسویه کرده و امسال امیدواریم هم بودجه ملی و هم استانی ما در تامین منابع مورد نیاز کمک کند تا بیشتر از این شرمنده همکاران نباشیم.

رئیس جهاد دانشگاهی واحد اردبیل اظهار کرد: با وجود اینکه قرار بود از محل ماده 180، 240 میلیون اعتبار به جهاد دانشگاهی اختصاص دهند اما ریالی اعتبار نداند و ما سال گذشته را با تمام ناملایمت‌های مالی و اعتباری سپری کردیم.

نصیری در مورد توقف اجرای پروژه در سرعین و عملیاتی نشدن پروژه درمان ناباروری تصریح کرد: به دلیل آنکه در سرعین بیمارستانی وجود ندارد مسؤولان کشوری با احداث این مرکز مخالفت کردند چرا که ما بدون پشتوانه بیمارستان مجهز نمی‌توانیم مرکز درمان ناباروری را فراهم کنیم.

ارسال نظرات