مسئولین به خط دهی و ارشاد رهبری بی توجه اند

فرمانده سپاه ناحیه کوثر با بیان اینکه سپاه پاسداران پیشرو در سیاست های اقتصاد مقاومتی است گفت: مسئولین در حوزه اقتصاد مقاومتی به خط دهی و ارشاد رهبری بی توجه اند؛ در حالی که این سیاست بایستی از افضل ترین و با اولویت ترین اقدامات دولتمردان باشد.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۳۲
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳

سرهنگ 2 پاسدار بیژن راعی در خصوص اولویت های سیاست اقتصاد مقاومتی در ایران اسلامی طی گفتگو با خبرنگارخبرگزاری بسیج کوثراظهار کرد: اهمیت امروزه سیاست های اقتصاد مقاومتی که از سوی رهبر انقلاب مطرح شده است پیشتر باعث بالندگی ایران اسلامی در عرصه های متعدد اقتصادی بوده و از جمله راهکارهای اشتغالزایی و همچنین باعث مهاجرت معکوس مردم به روستاها خواهد بود.

وی در ادامه با اشاره به نیاز مبرم کشور به تولید ملی و حمایت از کالای داخلی افزود: با حمایت از جوانان مبتکر و خلاق که امروزه به نیروهای فرار جامعه تبدیل شده اند می توان این شعار را به واقعیت تبدیل کرد و اولین نیرویی که میتواند در این زمینه اقدامات شایسته ای انجام دهد، دولت است.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر با بیان اینکه افزایش بیرویه بیکاری در پَس تعطیلی کارخانه ها معضلی ماورای رکود و تورم است ابراز کرد: هم اکنون که بیش از 14 هزار واحد صنعتی راکد و تعطیل در سطح کشور موجود است ضرورت دارد دولت همپای با بخش خصوصی و همچنین نیروهای بسیج و جهادگران کارآفرین این واحد های صنعتی را با اتکا به صنایع تبدیلی و واحد های تولیدی، حتی کوچک، احیا کند.

سرهنگ 2 پاسدار راعی ادامه داد: اقتصاد مقاومتی که در اولویت بندی کسب و کار کشوری قرار دارد نیاز است بیش از پیش مورد توجه مسئولین امر و دیگر نهاد های ذیربط قرار گیرد.

این مسئول ارشد نظامی در کوثر با بیان اینکه سپاه پاسداران پیشرو در سیاست های اقتصاد مقاومتی است گفت: متاسفانه مسئولین در حوزه اقتصاد مقاومتی به خط دهی و ارشاد رهبری بی توجه بوده اند؛ در حالی که این سیاست بایستی از افضل ترین و با اولویت ترین اقدامات دولتمردان قرار گیرد.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر خاطر نشان کرد: در ایران اسلامی همانطور که انقلاب اسلامی رقم خورد همه چیز بر اساس حرکت مردم محقق می شود؛ لذا در بین مردم آن کسانی که فهیم و بصیر بوده اند، حرکت هایی در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی آغاز کرده اند.

وی در این باره افزود: در شهرستان کوثر بسیاری از مردم کارهای حتی کوچکی را در این زمینه آغاز کرده اند و گاهاً به پرورش طیور، مرغ بومی، زنبور داری، پرورش ماهی های سردآبی و گرم آبی، باغات مدرن، کشاورزی مدرنیته و ... پرداخته اند که به دلیل زود بازده بودن این مشاغل نیز موفق هم بوده اند.

سرهنگ راعی اظهار کرد: برای پیشبرد اقتصاد مقاومتی باید مردم و دولت در یک راستا حرکت کنند؛ لازم نیست برای این مسئله حتماً یک کارگاه تولیدی عظیم راه اندازی شود چرا که هر کسی می تواند در منزل خودش کارش را آغاز کند و حتی نمونه ای از پرورش قارچ در برخی از روستاها و مرکز شهر دیده شده است.

فرمانده سپاه ناحیه کوثر درپایان سخنان خود گفت: برخی از اقداماتی که تحت عنوان اقتصاد مقاومتی از سوی دولتمردان صورت گرفته است اگر چه مخالف این سیاست نیست اما موافق اقتصاد مقاومتی هم نمی باشد که در این میان لازم است توجه بیشتری نسبت به این موضوع از سوی دولت صورت گیرد.

ارسال نظرات