با مشارکت 180 دانش آموز؛

طرح هجرت در 15 مدرسه ی شهرستان بردسیر در حال برگزاری است

طرح هجرت در 15 مدرسه ی شهرستان بردسیر با مشارکت بیش از 180 دانش آموز در حال اجراست. به گزارش خبرنگار هزار نیوز در بردسیر ؛ محمد کاظمی نژاد مدير آموزش و پرورش شهرستان بردسیر در رابطه با برگزاری طرح هجرت 3 در شهرستان بردسیر گفت: طرح هجرت 3 در 15 مدرسه ی شهرستان بردسیر […]
کد خبر: ۸۷۲۷۷۳۵
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۳
به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان، طرح هجرت در 15 مدرسه ی شهرستان بردسیر با مشارکت بیش از 180 دانش آموز در حال اجراست.

محمد کاظمی نژاد مدير آموزش و پرورش شهرستان بردسیر  در رابطه با برگزاری طرح هجرت 3 در شهرستان بردسیر گفت: طرح هجرت 3 در 15 مدرسه ی شهرستان بردسیر با مشارکت 180 دانش آموز در حال اجرا است.

وی طرح هجرت 3 را مکمل پروژه مهر دانست و بیان داشت : طرح هجرت3 یکی از برنامه های اوقات فراغت دانش آموزان است که با هدف زیبا و شاداب سازی مدارس ، مرمت و بازسازی فضاهای آموزشی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس با همکاری بسیج و آموزش و پرورش با حضور دانش آموزان برگزار میشود که به نوعی اهداف پروژه مهر را در مدارس دنبال می کند تا سال تحصیلی پر نشاطی را آغاز کنیم .


کاظمی تصریح کرد :  در طرح هجرت 3 امسال ، 15 مدرسه  با مشارکت 180 دانش آموز و 15 مربی و استاد کار با رعایت اصل ” اقتصاد مقاومتی "بهسازی و زیباسازی می شود که برای دانش آموزان شرکت کننده در این طرح نیز فرصتی فراهم می شود تا در کنار تحصیل در زمینه های طراحی، نقاشی ساختمان، جوشکاری، نجاری و … فعالیت نمایند و از استاد کاران ماهر که حضوردارند ، این گونه مهارتها را کسب نمایند .

لازم به ذکر است؛  طرح هجرت 3 از ابتدای تیر ماه آغاز شده و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد و در حال حاضر  مدارس امام خمینی (ره) ، پروین اعتصامی ، شهیدطالقانی و شهید کلانتری نارپ میزبان دانش آموزان شرکت کننده در این طرح می باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار