در گفتگو با بسیج مطرح شد: با یاد شهدای مدافع حرم و در بیستمین سال برگزاری دعای ندبه در فریدونکنار:

زمزمه های عاشقانه ندبه در سالروز ورود شهدای غواص فریدونکنار برگزار می شود

پس از اقامه نماز جماعت صبح جمعه بیست و نهمین روز مردادماه جاری دعای پر فیض ندبه در مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستاهای بی نمد با حضور مردم طوله سرای فریدونکنار برگزار می شود.
کد خبر: ۸۷۲۷۷۸۷
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، به مناسبت بیستمین سال برگزاری دعای پر فیض ندبه در مناطق فریدونکنار زمزمه های عارفانه ندبه به یاد شهدای دفاع مقدس و امام شهدا با محوریت شهدای مدافع حرم برگزار می شود.
 مسئول ستاد برگزاری دعای ندبه مناطق فریدونکنار در گفتگو با خبرنگار بسیج  گفت:پس از اقامه  نماز جماعت صبح جمعه بیست و نهمین روز مردادماه جاری دعای پر فیض ندبه در مسجد حضرت ولی عصر (عج) روستاهای بی نمد با حضور مردم این روستا و طوله سرای فریدونکنار  برگزار می شود.
عبداللهی در این گفتگوی کوتاه افزود: این مراسم همزمان با اولین سالروز ورود پیکر های خسته، استخوان های شکسته و دست های بسته 175 شهید غواص و خط شکن  به دیار علویان انجام می شود.
وی یاداور شد:  در بیستمین سال برگزاری دعای ندبه در روستاهای فریدونکنار برادران حاج مرتضی طاهری به همراه برادر بسیجی سید ایمان حسینی  از مداحان نخبه استان، به قرائت دعای ندبه می پردازند.
 این مسئول تاکید کرد: با یاد شهدای مدافع حرم و در بیستمین سال برگزاری دعای ندبه در فریدونکنار زمزمه های عاشقانه ندبه در سالروز  ورود شهدای غواص به فریدونکنار برگزار می شود 
ارسال نظرات
پر بیننده ها